Aambakk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Se på bilen min, vil tro den har noe av det samme med sorte DE.. Selv om jeg har bredfront og uten rieger leppa da.. Derja, er meget mye bedre med facelift front og sorte DE går nokk for det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Tja, må ligne isåfall Denne kjøpte eg på Voss i 2007 Hm, tror nok du er naboen i Ørsta ja,siden det står at du er fra samme plass;) Var ikke klar over at du hadde bilen enda,da jeg såg du skulle selge den en stund tilbake. Gratulerer med nye felger! Jeg bur i Ørsta ja har du vert her før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Fin bil er det rieger infinity leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Se på bilen min, vil tro den har noe av det samme med sorte DE.. Selv om jeg har bredfront og uten rieger leppa da.. Derja, er meget mye bedre med facelift front og sorte DE går nokk for det ja! Mørk E34 kler sorte DE Lurer på om jeg skal skaffe de lyktesenkerne uten utskjæringer, syns det er et eller annet med fronten som ikke stemmer.. har du tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Tja, må ligne isåfall Denne kjøpte eg på Voss i 2007 Hm, tror nok du er naboen i Ørsta ja,siden det står at du er fra samme plass;) Var ikke klar over at du hadde bilen enda,da jeg såg du skulle selge den en stund tilbake. Gratulerer med nye felger! Jeg bur i Ørsta ja har du vert her før ? Om jeg har vært i Ørsta før? Tja... oppvokst der, men flytta til Ålesund nå Kjenner godt din storebror bl.a (Tor Arne). Søsteren din har jeg ikke snakket med på år og dag,men fikk en hyggelig hilsen på f.book. Hva skjedde med dine gamle felger? Likte de godt. Hadde jeg visst du skulle ha nye tidligere,kunne jeg kjøpt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Blitt bra bilen no thomas, legg inn bilde av bilane våra etterpå...Haha, sjønnheten og udyret Vil berre sei at dinna bilen e verdt 45 000,- som han hadde tenkt seg om han vil selge den... Utrulig fin bil, el vindu og el takluke osv....He vore skikkeli skruing og anbefala bilen på d sterkaste;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Flott E34:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Blitt bra bilen no thomas, legg inn bilde av bilane våra etterpå...Haha, sjønnheten og udyret Vil berre sei at dinna bilen e verdt 45 000,- som han hadde tenkt seg om han vil selge den... Utrulig fin bil, el vindu og el takluke osv....He vore skikkeli skruing og anbefala bilen på d sterkaste;) Joda, bilen er riktig pen den, men om jeg først skulle ut med nesten 50 000, hadde jeg selv gått for en 535,540 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Blitt bra bilen no thomas, legg inn bilde av bilane våra etterpå...Haha, sjønnheten og udyret Vil berre sei at dinna bilen e verdt 45 000,- som han hadde tenkt seg om han vil selge den... Utrulig fin bil, el vindu og el takluke osv....He vore skikkeli skruing og anbefala bilen på d sterkaste;) Joda, bilen er riktig pen den, men om jeg først skulle ut med nesten 50 000, hadde jeg selv gått for en 535,540 ;D Bilen er ikke til salgs lenger, den skal få større motor, ny lakk osv! Men det blir ikke før til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Blitt bra bilen no thomas, legg inn bilde av bilane våra etterpå...Haha, sjønnheten og udyret Vil berre sei at dinna bilen e verdt 45 000,- som han hadde tenkt seg om han vil selge den... Utrulig fin bil, el vindu og el takluke osv....He vore skikkeli skruing og anbefala bilen på d sterkaste;) Skal sjå om ej fe dei inn på data etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Flott E34:) Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Det var en fin E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det var en fin E34 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Va blitt nydelige den bilen din nå ja. Ikkje selg, du kommer bare til å angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Blitt bra bilen no thomas, legg inn bilde av bilane våra etterpå...Haha, sjønnheten og udyret Vil berre sei at dinna bilen e verdt 45 000,- som han hadde tenkt seg om han vil selge den... Utrulig fin bil, el vindu og el takluke osv....He vore skikkeli skruing og anbefala bilen på d sterkaste;) Joda, bilen er riktig pen den, men om jeg først skulle ut med nesten 50 000, hadde jeg selv gått for en 535,540 ;D Bilen er ikke til salgs lenger, den skal få større motor, ny lakk osv! Men det blir ikke før til vinteren Ja, vurderer det samme selv, mister. Hvilken motor skal du ha i så fall? Jeg vurderer en 535/540 (må skaffe donorbil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå