semmern Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Har fått tak i Bilstein-dempere til bilen min (Takk Haug523 ), og nye fjærer. Tenkte meg en tur på GS for å handle resten av smådelene..men hva er det jeg trenger? Nye låsemuttere, fjærgummi, støtdemperpute osv..? Første gang jeg bytter dempere selv før nemlig Får heldigvis kyndig hjelp av en kompis.
budda1 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Har fått tak i Bilstein-dempere til bilen min (Takk Haug523 ), og nye fjærer. Tenkte meg en tur på GS for å handle resten av smådelene..men hva er det jeg trenger? Nye låsemuttere, fjærgummi, støtdemperpute osv..? Første gang jeg bytter dempere selv før nemlig Får heldigvis kyndig hjelp av en kompis.Tårnlager og mandasjetter ser det ut til mangler på lista di.
semmern Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Ingen vits i å bruke de gamle tårnlagrene? Mansjetter har jeg på den mentale shoppinglisten
Stephan.s Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Nei, spander på deg nye tårnlager med det samme (Y) Gamle kan alltids brukes, men bytt med det samme du har det oppe.
semmern Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Ser at GS har noen Bilstein-tårnlagere på nettbutikken sin, er det noen som vet om de kommer med mansjetter og sånn? Ser ut som om alt det er avbildet på pakken ihvertfall..
Haug530D Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Her er det jeg kjøpte, kjøpte alt av Koed, med unntak av ett par fjærskåler som kun GS hadde 31326769667 Fjærskål (Org) FÅS HOS GS Kom på 2852,- + fjærskåler fra GS utenom koster ca 100,- pr stk. Dette er da alt man trenger for å sette sammen 4 stk komplette dempere, så lenge det er Bilstein Sport. Er det orginale dempere trenger man noen flere gummier + demperstopp.
Haug530D Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ingen vits i å bruke de gamle tårnlagrene?Mansjetter har jeg på den mentale shoppinglisten Nei, de bytter du!! min bil er kjørt 130 000km og det var slark i tårnlagrene foran.
semmern Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Da blir det shopping på GS da..de greier vel også å gi meg det jeg trenger Takk for hjelpen!
Haug530D Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Da blir det shopping på GS da..de greier vel også å gi meg det jeg trenger Takk for hjelpen! Det går greitt det ja, blir litt dyrere hos GS, dersom du ikke går for Bilstein sine topplager da, ser de er litt billigere enn de orginale, vet ikke om de er bedre eller dårligere.
semmern Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Da blir det shopping på GS da..de greier vel også å gi meg det jeg trenger Takk for hjelpen! Det går greitt det ja, blir litt dyrere hos GS, dersom du ikke går for Bilstein sine topplager da, ser de er litt billigere enn de orginale, vet ikke om de er bedre eller dårligere. Ja, tenkte på Bilstein sine, siden jeg har så fine Bilstein-dempere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå