bimmer 3 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 noen som veit hvor motakeren/senderer til startsperra sitter på e36 320i 95 mod. her leita ved rattstammen men finner den ikke hmm?
Fekzen Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Det brukar sitta en ringantenn vid nyckeln och sedan en liten sändar/motagar modul som du kan hitta genom att följa sladden från ringantennen. Sen har du EWS styrenheten sitter bakom handskfacket. Mvh//A
bimmer 3 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ok, men finner ingen ring anntenne heller, legger opp noen bilder av tenningslåsen. fant ews boxen bak hanskerommet, men rart det ikke er noen sender/mottaker hmm? ews boks?
LianLi Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ehh, står det EWS II bakpå den der ews boksen? Skal være et klistremerke der.
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 kan legge ut et bilde av det som står på boxen er detta ews enhet?
AlXz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Nei. Det der er vindusvisker/spyler styringen... (Men denne fant du vel under "fothviler" på førersiden ??) Sikker på at du har startsperre da??
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 ja fant den bak hanskerommet, det var den boxen der å en større enhet, folk sier det er startsperre på den da, men finner ikke noen flere bixer verken under/bak hanskerommet eller ved rattstammen hmm. men er det signal fra nøkkelen da som er en slags startsperre?
AlXz Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Sikkert plasseringen av ting som har endret seg litt med årene. Denne boksen ligger ihvertfall under fothviler på førersiden på eldre modeller... Bilde av den andre boksen din? Signal fra nøkkelen... ?? Hadde du hatt avleserring rundt tenningslås og chip i nøkkel hadde du trengt signal fra chippen i nøkkel ja.. Har du byttet motor eller noe nå? Har du hatt start på denne bilen? Hva er det som har skjedd??
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 her er noen bilder bak hanskerommet rattstammen.
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 når jeg skriver regg nr på gsbildeler så når jeg da trykker meg inn på elektrisk så på startsperre, kommer det bare opp at jeg får kjøpt den modulsenderen/mottakeren. ikke selve ews boxen. men finner faen ikke den modulsenderen/mottakeren i bilen min hehe, noen som veit hvor den er gjemt:)
LianLi Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Du har ikke EWSII startsperre, ergo du vil ikke finne sender/motaker modulen i bilen din. Har du M52 motor?
bimmer 3 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 det er en 320 95 mod med m50 motor. å det som er problemet da, er at jeg har bytta motor til 325 å ecu 94 mod å den vil ikke starte. må jeg ha nøkkelen som hørte til den bilen? tenkte på kode å greier i nøkkelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå