MeSs Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Eller har noen andre noen forslag? mtec 2 blir litt kjedelig med di felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Den bilen var jo stylet. Det jeg mente var at csl-front på en nesten standard e46 non-m3 ikke er noe sprekt etter min smak. Det blir litt som 19" felger på usenka bil hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Den bilen var jo stylet. Det jeg mente var at csl-front på en nesten standard e46 non-m3 ikke er noe sprekt etter min smak. Det blir litt som 19" felger på usenka bil hvis du skjønner. Jeg mener nå at både sideskjørta og hekken på e46 er fin nok original, syns det ser teit ut på min at fronten ikke går "lengre ned".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 En veldig dårlig photoshop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Syns det så fett ut jeg.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 CSL har vel uansett ikke tåkelykter eller luftehull på begge sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 CSL har vel uansett ikke tåkelykter eller luftehull på begge sider... Vet det men den var litt kul den der og.. noen flere synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hadde passa bra med denne fronten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Hadde passa bra med denne fronten da Ja! Bare fjerna ett av tåkelys setta.. hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Det hadde gått ja..... ligger på nettbutikken til GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Lurer på hva fargen din heter? Tror kanskje jeg har samme... edit: Fant fargekodene på siden her nå,så da finner jeg nok min egen... nOOb... piz... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 tror jeg villa gått for m tech med leppe på.. tror de hadde passe bilen din=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 mtec 2 med leppe? Har du no bilder av den a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Tatt noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå