Herant Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hei Har problemmer med Airbagen eller lampen lyser heletiden, følgene har skjedd etter jeg har trukke noen linjeutgang kabler, kan det være at jeg røk noen ledninger mens jeg gjor det? jeg trakk kabelen langs venstre side på bilen ned i kanalen også opp bag den skuffen. Jævlig sjipt å levere den til service av den grunnen derform jeg håpte at dere kunne hjelpe meg. Ja forresten kan det ver noe med sensoren som ligge underbagseten? Det er en E36 318i 1997mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Vet ikke sikkert om det ligger sensor i passasjer setet, men ser for meg at du muligens har stått med knærne godt nedi sitteputa der og muligens kverket den. Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 nei hovedsensor ligger i baksetet en stor kasse men trorikke jeg har vert bort i den. Eneste som jeg hadde rørt av kabler var setevarmaren siden jeg måtte ut med seten for å komme frem til kanalen under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Kan hende du har fått laget en feilkode i arbaghjernen, hvis du har kommet borti noen ledninger. Prøv å koble fra batteriet i en time og se om lampen slukker. Hvis ikke, så er det nok en ledning som har slitt seg et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 nei hovedsensor ligger i baksetet en stor kasse men trorikke jeg har vert bort i den. Eneste som jeg hadde rørt av kabler var setevarmaren siden jeg måtte ut med seten for å komme frem til kanalen under. Da er det derfor den lyser. Når strømmen blir tatt av fra airbag-deler, kan du riskikere at du får opp det lyset. Det er ingenting som er gale, men du må slette feilmeldingen som ligger inne. Det kan gjøres med carsoft. derosm du ikke har, så er det sikkert noen i nerheten som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 nei hovedsensor ligger i baksetet en stor kasse men trorikke jeg har vert bort i den. Eneste som jeg hadde rørt av kabler var setevarmaren siden jeg måtte ut med seten for å komme frem til kanalen under. Alltså den sensoren jeg snakker om er en slags føler som skal føle om det sitter folk i setet. Og har setet vært utplukket, så er det relatert til denne tør jeg påstå. Resette feilkoder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Carsoft er det noe som mann finner hos bilservice eller tror dere at det går an å resete feilen ved å bare koble fra batteri i 1 time som Glennski nevnte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Om du bor i området kan jeg resette og lese av for deg. Har en håndhold Airbag diagnosesak som drives direkte av bilen. Grei liten sak som alltid ligger i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Tror ikke det løser seg med frakoblet batteri, men verdt og prøve da. Ellers så kan du jo nevne hvor du bor, og spørre om noen i nærheten har muligheten til og kjøre en diagnose/sletting av feilkoder for deg. Mange hjelpsomme sjeler her inne serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 About that! Det burde vært obligatorisk å ha det i profilen. Bosted/by. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 hehe, takk for tilbudet sette veldig pris på det men desverre så bor jeg i nærheten av stavanger så blir litt vanskelig kansje. Men nå fikk jeg svar på det, takk for hjelpen. har forresten et spørsmål til, høres ikke til i teknisk men men. Jeg koblet til noen diskanter bak på høytalerene i tilleg til det satt jeg en støyfilter rett på kablene etter det ble radioen heilt ræv så jeg lurer på om det har kansje noen med støyfiler å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 sålenge du ikke har rørt antenna så bør det ikke ha noe å si. Om E36 har antenneforsterker vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Ok men er det slik at siden jeg har den feilkoden så fungere ikke airbagen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire Wire Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Den fungerer vel ikke når det lyser rødt. Jeg byttet styreenheten på E38'n min men fremdeles lyser airbaglampa. Forhandler hevder at programmene ikke snakker samme språk!!?? Og her sitter jeg med en ny styreenhet og en airbag som ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Ok men er det slik at siden jeg har den feilkoden så fungere ikke airbagen altså? kommer ann på feilen. er det beltespenna eller føleren i sete så funker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå