Kai-P. Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Bilen skal holdes mest mulig original. Er egentlig bare to ting som skal gjøres utvendig nå, det er å montere originale sideskjørter og GT-leppe foran. Det blir Rieger-leppe, da den originale koster 3000++! Interiøret er helt standard svart, skal ta noen bilder av det når jeg har fått satt inn hattehylle med rullegardin og bakseterygg med midtarmlene. Solfilm kommer nok også i framtiden.. Bilde av GT-leppa:
Kai-P. Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Fikk gjort litt fornuftig i dag, fikk byttet plastdelene på innsiden av hjulkassene foran samt under frontfangeren. Tok først og satte på felgemblem som manglet: Fanger demontert, her må det byttes litt ting: Gamle deler: Nye deler: Nye deler montert: Deksel som skal under motoren: Etter bytting av plastdeler inni hjulkassene: Nesten ferdig: Fra undersiden: Ferdig!
Richie85 Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Jåle Ble pent dette, viktig å ta vare på bilen, selvom det er kjedelig å gjøre ting man ikke ser til tider.. :/
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 jeg må si at jeg fikk tårer i øyekroken nå ^^ endelig noen andre enn meg som ser hvor stygt det er uten det dekselet under fangeren
Steffan C Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Dette er detaljer som jeg liker er i orden, good work Kai . Har selv lagt igjen møøe peng hos KOED i det siste på det samme .
Kai-P. Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 @Ralph: Takk skal du ha, og i like måte! @Mysild: Har irritert meg lenge, ja, godt å få i orden! @Richie: Hehe, må være litt jålete iblant.. Er en utakknemlig jobb, og ikke noe som andre nødvendigvis legger merke til, det har du rett i, men da har ihvertfall jeg sjelefred en stund til.. @Steffan: Kjenner til problemet, det lille jeg gjorde der fikk Kåre og Co. på Morris 1800 av mine hardt innarbeidede penger for! Gleder meg til feriepengene kommer, da får nok Koed nyte godt av en del av dem, hehe..
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 hehe... ja, jeg gikk også til innkjøp av slike ting hehe... skal bare få inn den luftstyringa til radiatoren også, så blir det saker
Kai-P. Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Blir bra, det! Neste prosjekt her nå blir coilovere, GT-leppe foran, sideskjørter, (muligens) originale M3-speil, hattehylle med rullegardin(original), samt litt uinteressante og kjedelige ting som nye støttestag, håndbrekksko og lambdasonde. Har også lyst på 3-eiket sportsratt som ser slik ut:
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 personlig liker jeg dette bedre du skal ikke vurdere det da? da får du de ekstra "puppene" å holde i også
Lars89 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Noe som heter airbag vet du Men utrolig deilig ratt. Hadde det i e30n
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Hvor kjøpte du de nye delene til frontfangeren, og under motoren? Schmiedmann?
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 jeg kjøpte mitt på koed... den store koster endel kroner... mens de andre kan du kjøpe på bavaria... de koster vel ikke mer enn 100 kroner om jeg ikke tar helt feil... men den plata er ikke under motoren, står vel mer under radiatoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå