Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg kjøpt lyktene, så de skal uansett få lov til å stå på en stund. :)

Simons er absolutt et prisgunstig alternativ, var litt borti det merket da jeg jobbet med bildeler.

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, må la de stå på. Har samme på min nå også :D

Simons er genialt om man vil ha bra utseende og lyd som er hissig uten å bli over the top...

Hehe, selv har jeg lyst på scorpion, men jeg er harry :twisted:

Skrevet

Simons er genialt om man vil ha bra utseende og lyd som er hissig uten å bli over the top...

Vi har alle vårt, vet du! :wink:

Du må få meldt deg inn i BMW CCN og holde meg med selskap til neste år, er gaaaanske langt mellom hver E36 sedan, hehe..

Skrevet
Simons er helt ok. Hadde det på min 320. Blir ikke altfor overdrevet lyd av det. Og gunstig i pris som du sier :)

Høres bra ut, skal stikke innom Svendsen og se hva de har! :)

Skrevet
Ikke med mindre bilen min har tatt seg en tur på egen hånd, hehe! :lol:

Hvor er det geografisk, forresten? Akershus?

Hehe, da var den veldig lik i så fall, ja Akershus ja, mellom Gardermoen og Eidsvoll ;)

Skrevet

Vi har alle vårt, vet du! :wink:

Du må få meldt deg inn i BMW CCN og holde meg med selskap til neste år, er gaaaanske langt mellom hver E36 sedan, hehe..

Ja, må nesten vurdere å få meldt meg inn igjen.

Var jo medlem i 08, men fikk aldri rota meg til å betale kontigenten for 09 :oops:

Tar det over nyttår tenker jeg ;)

Skrevet

Tja, BMW CCN sentralt har i året som har gått arrangert vårmønstring, banetreff på Rudskogen og Vålerbanen og høstmønstring (mulig jeg har glemt noen detaljer).

BMW CCN Vestfold arrangerte en kjøretur på vårparten, en sammenkomst i sommer med grilling, ble en liten kjøretur i forbindelse med dette, og så har vi onsdagstreff en gang i måneden(ca). :)

Skrevet

Kul bil! Samme farge som min 318i sedan. Min hadde nok sett slik ut hadde jeg hatt litt mer cash å slenge på den!

Er arktis silber veldig vanlig? Synes ikke jeg ser den så ofte, sikkert en innbildning. 8)

Har du lakket delene selv, eller satt det bort? Har noen deler (stort sett halve bilen) som jeg skal lakkere til våren.

Skrevet
Kul bil! Samme farge som min 318i sedan. Min hadde nok sett slik ut hadde jeg hatt litt mer cash å slenge på den!

Er arktis silber veldig vanlig? Synes ikke jeg ser den så ofte, sikkert en innbildning. 8)

Har du lakket delene selv, eller satt det bort? Har noen deler (stort sett halve bilen) som jeg skal lakkere til våren.

Takk for det! 8)

Det er nok ingen uvanlig farge, men det virker heller ikke som det er en spesielt populær farge, mange går nok heller for svart, blå eller en eller annen type rødfarge.

All lakkering er satt bort, bortsett fra speilene, de kjøpte jeg brukt i bilens farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...