Gå til innhold

Min E36, solgt, nå vrak...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil! Samme farge som min 318i sedan. Min hadde nok sett slik ut hadde jeg hatt litt mer cash å slenge på den!

Er arktis silber veldig vanlig? Synes ikke jeg ser den så ofte, sikkert en innbildning. 8)

Har du lakket delene selv, eller satt det bort? Har noen deler (stort sett halve bilen) som jeg skal lakkere til våren.

Takk for det! 8)

Det er nok ingen uvanlig farge, men det virker heller ikke som det er en spesielt populær farge, mange går nok heller for svart, blå eller en eller annen type rødfarge.

All lakkering er satt bort, bortsett fra speilene, de kjøpte jeg brukt i bilens farge.

Jeg har i hvertfall en kompis her i kristiansand som har en arktissilber sedan. Men den er langt ifra så grom å se på som denne da.

Helt standard bortsett fra felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, banetreff virker jo interessant da...

Åssen funker det med 318 på bane?

Kjørte på Vålerbanen og det funket egentlig ganske bra, men p.g.a litt lite rutine måtte jeg nok vike plass for ganske mange. :oops:

Hehe, får joine neste gang jeg da, så er du ikke den eneste. Har aldri satt et dekk på en bane jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen funker det med 318 på bane?

Forskjellen på den aller raskeste bilen på et bmwccn-treff og den aller tregeste er omtrent 10 sekunder pr. runde på f.eks rudskogen. Forskjellen mellom den raskeste og tregeste sjåføren er derimot langt høyere. :)

Nybegynnere i treg bil vil jo bli rimelig "frakjørt", men det blir nybegynnere i rask bil også. Og egentlig.. hva så? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Joda, bilen er for det meste hel, bortsett fra at grillen i frontfangeren falt av p.g.a en isklump og tok med seg noen fester i prosessen, men det skal være en grei sak å fikse.

Klarte også å dra av dekslet under som ligger midt under fangeren, må få kjøpt meg justerbart senkesett så jeg kan få bilen litt høyere på vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bilen er for det meste hel, bortsett fra at grillen i frontfangeren falt av p.g.a en isklump og tok med seg noen fester i prosessen, men det skal være en grei sak å fikse.

Klarte også å dra av dekslet under som ligger midt under fangeren, må få kjøpt meg justerbart senkesett så jeg kan få bilen litt høyere på vinteren..

Hehe, kanskje en fordel. Ellers har bilen fungert bra på vinterføret? har jo vært temmelig vanskelige kjøreforhold et par dager i jula! Min var ikke ute av garasjen i det hele tatt. :oops: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...