Rabies Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Haha, flere som får skrubbet understellet ser jeg Jeg mangler plutselig bensinfilter-dekselet mitt, og varmeskjoldene til eksosen ser gruppevoldtatt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 @///Kristian: Ellers har det gått greit, skulle jammen meg gått i hi om vinteren.. @Rabies: Er litt håpløst til tider, spesielt når det blir litt høye kanter her og der, som f.eks innkjørsler til bensinstasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Ikke sant. Var en flott liten kant som stjal bensinfilter-dekselet mitt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Da var denne bilen solgt. Takk til alle som har som har fulgt med i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Gratulerer/Kondolerer! Hva er planen nå? Mer motor håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ja, blir nok det etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Da var denne bilen solgt. Takk til alle som har som har fulgt med i tråden! Solgt? Hva blir det nå? Fortsatt BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Akkurat nå har jeg en gammel Golf som jeg krutter rundt i, vi får se hva som byr seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Nei dæven, solgt godbilen? Hva er planene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Bli kvitt gammel moro så fort som mulig, får kjøre gammel Golf en stund framover så får det bli Bmw igjen etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Foræder Hehe, du går nok lei av golfen rimelig fort og finner ut at du savner å kjøre skikkelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hehe, jeg kommer sterkere tilbake, tenk ikke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hva kunne du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Når tiden er inne så vurderer jeg E39 eller E46, har virkelig lyst på E36 M3, men blir nok litt drøyt å bruke som hverdagsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 E36 M3 er jo ikke drøyt som bruksbil. Er jo det de er ment som Får jo en grei ombygd en for prisen av en E46 318/320 så hadde aldri vært i tvil om jeg hadde vært deg. Skjønner ikke hvorfor jeg valgte skamdau E46 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå