Gå til innhold

Min E36, solgt, nå vrak...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, kikket litt etter det dekselet under motoren (?) der jeg også. Kjøpte du på bilsalongen? Hva kostet det?

Kostet 790 kr, minus 15% BMW CCN-rabatt pluss moms=839,- :wink:

Fy, var egentlig ganske dyrt når jeg regnet det ut og så det selv.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare bedre og bedre denne bilen :) sølv passer meget bra på sedan. har selv svart, er noe dritt og holde reint he he. er mye i tønsberg så håper jeg får sett den en gang jeg er der. bra bmw miljø i tønsberg ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :wink: Savnet den gamle sedanen jeg hadde for noen år tilbake og den var sølv. Da jeg skulle handle igjen var det liten tvil om hvilken farge jeg skulle ha, synd det ikke er mere motor, men det kommer i neste bil, tenker jeg. Begynner å nærme meg fornøyd nå, må bare få gjort det jeg har skrevet i listen på forrige side, så får det være slutt for en stund, hehe.. Er et bra BMW-miljø i Tønsberg, men det er absolutt plass til flere medlemmer i klubben. Hvis du ser meg er det bare å gjøre deg til kjenne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Her kommer en kjapp oppdatering.

Har endelig fått byttet ut originalrattet mot et som jeg personlig synes er mye penere.

Sideskjørt er også i hus, de er originale og i samme farge som bilen min, men skal lakkes opp p.g.a litt skjønnhetsfeil her og der. Det ble den mest populære coupé-varianten da sedanskjørtene ble solgt før jeg omsider hadde mulighet til å handle.

Originalt ratt..

1iw8p5t3l4usvh16gv76.jpg

...som ble byttet ut med dette rattet:

m3tsxfr8swzrlwe5ff2y.jpg

Sideskjørt:

q8lu1m23xp8fuu6g8dtv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sorte merket som fulgte med liggende, men byttet det ut for å få et lite avbrekk, ble liksom litt mye sort etter min mening. Mulig det går an å få kjøpt andre merker også, det vet jeg sannelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...