ZhilleN Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Ok, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg kjøpte alt hos merkeforhandler, men som Mysild sier så finnes det andre steder også som f.eks Koed, Schmiedmann og GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hmm, kikket litt etter det dekselet under motoren (?) der jeg også. Kjøpte du på bilsalongen? Hva kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjøpte det hos Morris Bil i Tønsberg, skal finne fram kvitteringen så skal jeg komme med prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hmm, kikket litt etter det dekselet under motoren (?) der jeg også. Kjøpte du på bilsalongen? Hva kostet det? Kostet 790 kr, minus 15% BMW CCN-rabatt pluss moms=839,- Fy, var egentlig ganske dyrt når jeg regnet det ut og så det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 blir bare bedre og bedre denne bilen sølv passer meget bra på sedan. har selv svart, er noe dritt og holde reint he he. er mye i tønsberg så håper jeg får sett den en gang jeg er der. bra bmw miljø i tønsberg ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk for det! Savnet den gamle sedanen jeg hadde for noen år tilbake og den var sølv. Da jeg skulle handle igjen var det liten tvil om hvilken farge jeg skulle ha, synd det ikke er mere motor, men det kommer i neste bil, tenker jeg. Begynner å nærme meg fornøyd nå, må bare få gjort det jeg har skrevet i listen på forrige side, så får det være slutt for en stund, hehe.. Er et bra BMW-miljø i Tønsberg, men det er absolutt plass til flere medlemmer i klubben. Hvis du ser meg er det bare å gjøre deg til kjenne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 ja ser alltid mye fine bmwer hver gang jeg er der! da skal jeg komme bortom og slå av en prat og glo litt på bilen din hvis jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Her kommer en kjapp oppdatering. Har endelig fått byttet ut originalrattet mot et som jeg personlig synes er mye penere. Sideskjørt er også i hus, de er originale og i samme farge som bilen min, men skal lakkes opp p.g.a litt skjønnhetsfeil her og der. Det ble den mest populære coupé-varianten da sedanskjørtene ble solgt før jeg omsider hadde mulighet til å handle. Originalt ratt.. ...som ble byttet ut med dette rattet: Sideskjørt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Finere ratt ja gratulerer Synst du skal bytte ut SRS Airbag merket i et som er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Finere ratt ja gratulerer Synst du skal bytte ut SRS Airbag merket i et som er sort. Får vel også kjøpt inn andre merker man kan sette inn der istedenfor SRS Airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har det sorte merket som fulgte med liggende, men byttet det ut for å få et lite avbrekk, ble liksom litt mye sort etter min mening. Mulig det går an å få kjøpt andre merker også, det vet jeg sannelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Det ble en pen oppgradering Kai! mye penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Blir penere å penere denne nå Syn det regnet så mye når jeg handlet av deg på Sem for en stund tilbake så fikk ikke studert bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Takker, gutter! Var ikke mye pent vær den dagen, nei, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå