Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk avsluttet et 3 års langt forhold for 14 dager siden, og fikk flyttet henne ut av huset på lørdag.

2 ukers ferie foran meg nå.

Skulle bli en relativt rolig påske av slikt. :D

Bytte bakluka på touringen og trille turbodyret ut i dagslyset og ut på veien er eneste planer for denne påska.

Synes jeg da har fått utrettet mye fornuftig.

Mer enn godt nok for meg. :evillol:

Skrevet

Tja, skal prøve å legge om til sommersko på touringen. Og ellers skal jeg prøve å få gjort noe med sedanen (bilder), må prøve å få solgt den etterhvert... Noen som trenger en E34 520i 24v??? Haster med å få den solgt...

Skrevet
Fikk avsluttet et 3 års langt forhold for 14 dager siden, og fikk flyttet henne ut av huset på lørdag.

2 ukers ferie foran meg nå.

Skulle bli en relativt rolig påske av slikt. :D

Bytte bakluka på touringen og trille turbodyret ut i dagslyset og ut på veien er eneste planer for denne påska.

Synes jeg da har fått utrettet mye fornuftig.

Mer enn godt nok for meg. :evillol:

Hørtes litt kjipt ut men fint du tar det såpass pent da :-).

Du får slenge med kollone til svinesund og bimmerstreffet i fredrikstad fredag da ;-).

Skrevet

Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. :)

Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat. :D

Skrevet
Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. :)

Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat. :D

Isj da. Hadde du ikke ville bli igjen kjent hadde alternativet vært som gutta i gumball og ha kostyme ride he he :-).

Skrevet
det blir vel og pusle videre på prosjektet mitt :) og kanskje noen pils i solveggen (hvis det blir noe fint vær da :? )

Meldt overskyet men værmeldingen har slått feil før den. Får mellom gassa litt i åmot imorgen jeg da, he he.

Skrevet

- Teste gassgrillen

- Ut på byen

- Legge om til sommerdekk om jeg får sparket Olsen-bil i gang

- Ut på byen

- grille

- Bytte M5 fanger(?)

- Ut på byen

- grille

Skrevet
prøvemontering av kompressor i påska:)

bursdagsfeiring:)

Kompressor på E28'n? :D

halla torbjørn :D ja på E28. blir morsomt 8)

drag på aspelund til sommern :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...