Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 He he ja du skal ikke se bort ifra det da gitt . Gi meg linken til tråden deres iallfall. Høres bra ut Info finner du her vettu http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =sarpsborg Den er fin vettu . Ser Morrty skal også så kansje det blir en liten kollone .
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Fikk avsluttet et 3 års langt forhold for 14 dager siden, og fikk flyttet henne ut av huset på lørdag. 2 ukers ferie foran meg nå. Skulle bli en relativt rolig påske av slikt. Bytte bakluka på touringen og trille turbodyret ut i dagslyset og ut på veien er eneste planer for denne påska. Synes jeg da har fått utrettet mye fornuftig. Mer enn godt nok for meg.
JonasD Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg skal skru på caben i hele påska. Må vel nesten en tur på fjellet også
mariusea Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 skal bytte topp pakning på bmw min, å kanksje begynne med å ribbe den før den skal lakkeres ratt
fish Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Tja, skal prøve å legge om til sommersko på touringen. Og ellers skal jeg prøve å få gjort noe med sedanen (bilder), må prøve å få solgt den etterhvert... Noen som trenger en E34 520i 24v??? Haster med å få den solgt...
Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 prøvemontering av kompressor i påska:)bursdagsfeiring:) Kompressor på E28'n?
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Fikk avsluttet et 3 års langt forhold for 14 dager siden, og fikk flyttet henne ut av huset på lørdag.2 ukers ferie foran meg nå. Skulle bli en relativt rolig påske av slikt. Bytte bakluka på touringen og trille turbodyret ut i dagslyset og ut på veien er eneste planer for denne påska. Synes jeg da har fått utrettet mye fornuftig. Mer enn godt nok for meg. Hørtes litt kjipt ut men fint du tar det såpass pent da . Du får slenge med kollone til svinesund og bimmerstreffet i fredrikstad fredag da .
Ballder Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat.
thagen2 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 det blir vel og pusle videre på prosjektet mitt og kanskje noen pils i solveggen (hvis det blir noe fint vær da )
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Det var egentlig en drøm som gikk i oppfyllelse uten krangel dette, så sånn sett er det bare godt. Født i Fredrikstad og opplevde ett traumatisk forhold med ei fra strømstad for noen år siden, så tror ikke det er tingen akkurat. Isj da. Hadde du ikke ville bli igjen kjent hadde alternativet vært som gutta i gumball og ha kostyme ride he he .
Glenno Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 det blir vel og pusle videre på prosjektet mitt og kanskje noen pils i solveggen (hvis det blir noe fint vær da ) Meldt overskyet men værmeldingen har slått feil før den. Får mellom gassa litt i åmot imorgen jeg da, he he.
skillbill Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 I påsken 09 skal jeg; -Jobbe t.o.m onsdag -Hyttefest på torsdag -Jobbe lørdag -Vasking og polering av bil (igjen)
D.C.V Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Skal kose meg på hytta med dama og noen venner Masse øl og masse god mat
wabby Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 - Teste gassgrillen - Ut på byen - Legge om til sommerdekk om jeg får sparket Olsen-bil i gang - Ut på byen - grille - Bytte M5 fanger(?) - Ut på byen - grille
528i Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 prøvemontering av kompressor i påska:)bursdagsfeiring:) Kompressor på E28'n? halla torbjørn ja på E28. blir morsomt drag på aspelund til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå