Gå til innhold

Tannstang??

BMW318TDS96
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke det ene så er det det andre.

Har byttet alle foringer og ledd i forstilling men har en klunkelyd der enda

tror den kommer nedenifra,hvis jeg drar rattet frem og tilbake kommer den lyden,kan det være tannstag som er gåent? må jeg bytte hele eller finnes det repp sett,er det vanskelig og bytte hele evt hva må til for det?

Hvordan vet jeg sikkert at det er tannstang som er deffekt noen måte og finne det ut på?

Passer det over fra andre bmw hvis jeg må til hogger`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det gjør det ikke bare kommer en klunke lyd når jeg vrir rattet fra side til side nå er alle foringer byttet utenom bærearmer men det ser ikke ut som de er ødelagte. prøvd og sette et brekkjern oppi der og bendt men ikke noe slark på de,trodde først det var rattsammen som lagde lyden men har utelukket det nå, noen andre tips da?

Etter jeg byttet alle kuler og foringer hadde jeg bilen for og stille spissing

kjenner nå at bilen drar til høyre side noe jeg kan gjøre for og ungå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage på jobben til de som har utført spissing.

Den skal ikke dra til noen side i det hele tatt om de har gjort alt korrekt, og alle delene som har innvrikning på dette er byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer lyden når du står stille og vrir på rattet?

Høres jo ut som tannstang.

Men, tannstanga ble bytta på bilen til min bedre halvdel, lyden ble borte men kom tilbake etter 1 time med kjøring.

fikk en anna kar til å se på den og viste seg at det var noen skruer som ikke var festet skikkelig. men lyden var helt lik som når stanga var gåen så vi var jo nesten sikker på at det var noe galt med den nye tannstanga også.. Kan jo lønne seg og sjekke alt av bolter før du bestiller deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...