Gå til innhold

E36 3** hva synnes folket? nye bilder nederst

Share

Anbefalte innlegg

Veldig pen bil:) Den trenger litt senk riktignok, ser ikke helt hvordan det skal gjøre bilen mindre orginal enn alle de andre endringene. Sorte klarglass lykter lyser helt elendig! Men ser kanskje litt pent ut... :shock:
-tectylert hele bilen samt hjulbuer= 0 rust!

Dette er vel ikke helt riktig... = 0 synlig rust tror jeg er mer korrekt, Tectyl er noe forbannet tull som ikke burde vært lov å bruke med mindre bilen var garantert rustfri og strøken under, og selv da bare et tynt lag. Makan til rustsamler skal man lete lenge etter..

jeg er veldig pirkete på rust!:9 så her er d ingen rust har dobbletsjekket fjernet gammle tectylen og lagt på ny! var ikke antydning til rust. sjekker alle steder nøye jeg:) jeg har tykt lag ikke noe jalla tynt lag. og det er ikke kun lagt på tektyl. mannen la på noe før tektyleringen som gjorde at fuktihet ikke trengte inn i hull og sprekker. så nå er bilen helt rustfri sjekket punkt og prikke. (skruer og sånt tells ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en vanlig misforståelse at folk tror tectyl er noe som hindrer rust.. Det er en sannhet med modifikasjoner..

Tynn tectyl er noe som legges utenpå en grunning, og som trekker inni porer og slikt. Denne vil tildels hindre rust, men ikke alene.. Det bør en grunning under..

Tykk Tectyl brukes som ett støtdempende materiale, for å hindre at feks steinsprut skal slå hull på lakken som er den egentlig beskyttelsen.. Så Tykk tectyl er en beskyttelse for beskyttelsen..

Jeg ler litt for megselv når jeg ser folk tror de har gjort en god jobb og har smurt tykk tectyl innvendig i bilen o.l. :lol:

Den er ikke skikkelig vanntett i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler litt for megselv når jeg ser folk tror de har gjort en god jobb og har smurt tykk tectyl innvendig i bilen o.l. :lol:

Så fint at du kunne lære oss da ;-). Så greia er utv/innvendig grunne først, så på med tyctyl? Kunne ikke du som vet såpass laget en artikkel til neste bmwccn ff? Kjekt vite for oss som ikke kan dette så detaljert vet du :-).

Edit: Er dette bil nr 2 badsha eller er dette ssmme bil som ble brukt på Gardermoen i vinter? Nice de setene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du kunne lære oss da ;-). Så greia er utv/innvendig grunne først, så på med tyctyl? Kunne ikke du som vet såpass laget en artikkel til neste bmwccn ff? Kjekt vite for oss som ikke kan dette så detaljert vet du :-).

Edit: Er dette bil nr 2 badsha eller er dette ssmme bil som ble brukt på Gardermoen i vinter? Nice de setene :-)

neimenn se her ja glenno;)

dette er bil nr 2 som ikke ble brukt på Gardermoen hehe sparer den for noe slikt:) var 323i som jeg var å cruisa med der oppe:)

Torbjørn H- ja den passet egentlig ikke, men litt sliping og bittel itt kutting så passan bra!!! ble iallefall fornøyd.!! så skal ikke kalge på den prisen jeg fikk av deg heller;)

Mexos- ja har skinn dørtrekkene liggende, men har ikke satt de på enda pga eksamenstider vettu:D bilen er ikke 100% ferdig d får jeg gjøre etter eksamens tider hehe. de skinndørtrekkene skal på snart de:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...