Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Grattis :) Flott bil det der Cato !! 8):)

Takk for det, Connie! :D

Blir du å se på treffet i Nordreisa 25. april? :)

Skulle så gjerne ha kommet.. men synes det blir litt for langt å kjøre alene.. :? Så skal høre med en kompis om han har lyst å være med :wink:

Det skjønner jeg godt, er jo et stykke å kjøre. Samtidig burde jo det bare være en glede, så lenge man kjører BMW ;)

du cato du cato :P flott bruksbil... må finne meg en jeg også :P

hehe.. ja-a, bilutgiftene mine er litt i overkant, men man lever jo bare en gang ;)

Hvilken bruksbil vurderer du? :)

grattis me snaisn bil :D

tigth som en 12 åring :P

bare ikkje førtæll han jonas om d :P

Takk for det, Markus! :D Må bare presisere at dette med tolvåringen bare er et uttrykk, ikke egne erfaringer :P Skal uansett ikke si noe til Jonas om det ;)

Skrevet

I formiddag foretok jeg den første "oppgraderingen" på bilen, nemlig bytte av tennplugger. Dette viste seg virkelig å være på tide, for bilen "rykket" litt under 2000 omdreininger. Skiftet til Beru Ultra-X Platina plugger, som visstnok skal være av god kvalitet. Alt av "rykking" forsvant :)

Skal også prøve å få tatt full utvendig og innvendig vask i løpet av ettermiddagen, selv om bilen ikke er særlig skitten nå. Skal også se om jeg finner tak i fire stk. Osram Diadem blinklyspærer som i utgangspunktet var tiltenkt E60'en, og istedenfor montere de på E36'en, slik at det gule skjæret i blinkelysglassene forsvinner... :)

Skrevet
har ikke no i sikte.. men vurdere golf 1 med tysker stuck :) men først skal æ selge e46en så blir det m3 :)

Har selv hatt Golf 2 med tysker stuk (skamsenk, 9x16" Brock B2, 90 fangere, 88 dører +++), er morsomme biler :) Hvilken type M3 vurderer du? ;)

Skrevet

Først og fremst gratulerer med ny bil Cato! :)

Er det noen som vet om det finnes originale lykter med "linser" på nærlysene?

Ja, det finnes. Om du har originallykter uten linse, har jeg 2 stk "delelykter" med linser liggende til deg :wink:

Skrevet
Først og fremst gratulerer med ny bil Cato! :)
Er det noen som vet om det finnes originale lykter med "linser" på nærlysene?

Ja, det finnes. Om du har originallykter uten linse, har jeg 2 stk "delelykter" med linser liggende til deg :wink:

Tusen takk for det, Torbjørn! :) Har bestandig hatt litt lyst til å ha E36, og nå kom sannelig anledninga.

Har ikke slike originallykter, men det burde gå greit å få tak i. Såfremst "delelyktene" fungerer slik de skal så har du salg på dem ;)

Skrevet

Har tatt på meg litt påskejobb til grov overbetaling hos min gamle arbeidsgiver, slik at jeg skal få finansiert litt delekjøp til E36'en, så i skrivende stund sitter jeg på jobb å leter etter felger.. :) Har bydd litt rundt omkring på felger her inne på forumet, men vurderer like greit å kjøpe helt nye - blir ikke særlig dyrere dersom jeg kjøper dem via firmaet...

Jeg ser for meg et pristak på opp mot 10.000,- kr. Tenker primært på 18" felger, men også 17" og 19" kan gjerne foreslås. Hvilke felger synes dere kler E36 touring best? Last gjerne opp bilder! :)

Selv har jeg sett litt hva GS har å tilby. Hartge Classic replica ser jo unektelig bra ut, og kler E36 bra. Det samme gjør M6 felgen, og denne får man jo ekstra rimelig som felgpakke. Begge disse er jo veldig "vanlige", men like fullt kledelige på det meste av BMW'er. Helst kunne jeg tenkt meg 17" Brock B1, men dette vil nok som felgpakke koste mer enn jeg har lyst til å bruke på en bruksbil.

Er det noen som vet om man får 15% BMWCCN rabatt også på GS sine kampanjepriser/felgpriser?

3d6gbufbqr7p8jfheu83.jpg

Lånte bildet fra 'Anders_W' sin tråd om konebilen. Det er jo unektelig bra ut... ;)

Skrevet

Selv om det er helligdag så skjer det litt med bilen, hehe...

Har vasket den skikkelig, både innvendig og utvendig. Bilder kommer forhåpentligvis i løpet av kvelden :) Får også en kompis på besøk snart, som har med seg en valse som innerkanten på bakskjermene skal få smake litt på... håper dette går problemfritt, og at lakken ikke slår sprekker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...