raynik Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 har funnet ut at M-teck II passer på cab fra 90+, min er 1988 mod. noen som har kjennskap til dette?? hva må evt endres/brukes av deler for å få dette til å passe på min.? vurderer komplett M-teck II styling på min. hvor er beste plasser å kjøpe orginale M-teck deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Er det forskjell på 90+ og 88 da? De kom vel bare med en facelift. Sikker på at det ikke var til coupe du så på da? De passer ikke overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Frokofanger, med frontspoiler -Komplet sæt- Til følgende modeller: Alle 2 Dørs, Fra og med 9/1987 Alle 4 Dørs, Fra og med 9/1987 Alle Cabrio, Fra og med 5/1990 Alle Touring. Dette er info fra Koed sine sider.. ser ut som cabrio fra og med 5/1990.. trodde også at det var likt... dette gjelder hele M-teck II settet, front side og hekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Noen som har peiling på dette...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 88' cab var vel ikke facelift? Tror ikke den kom med den nye fronten før i 90'. I teorien skal det jo ikke passe, men med diverse mods vil du nok få det til. Spørsmålet er vel bare hvor mye du orker å bli plaget for å få det på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Er det ikke bare å bytte steinbrett å de festene som går inn i rammevangen foran da? Bak blir det vel værre hvis den ikke har den nye bakplata. Man får jo kjøpt sett som passer til pre.facelift også, men vet ikke om det passer på cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 hva innegår i faceliften? tror baklykter og slik er facelift.. er di brede lyktene, etter hva jeg klarer å forstå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Facelift: Pre-facelift: Mener å ha hørt at faceliftbaken er ca 2 cm lenger enn pre-facelift. En av grunnen til at det ikke passer. Facelift er altså ca 2cm lengre bak hjulbuen. Festene er sikkert annerledes og, men det går det vel an å gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 hmmmmmm.. ifølge bildene og baklyktene så er vel min Facelift???? men kan hende at det er lengden også som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Du har facelift ja, så skjønner ikke helt hvorfor det ikke skal passe. Det enkleste er vel å ta en telefon til koed å spør der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 ja det er jo sant det da.. hadde tenkt å ringe di, men er greit å vite litt før man ringer.. tenkte kansje noen hadde en fasit eller et bra svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Fra 5. måned 1990 til 9. måned 1990 ble E30 cab levert med kombinasjonen prefacelift og M tech 2 styling.. Denne utgaven kalles 798.. Driver forövrig i skrivende stund med en e30 cab som skal få full mtech 2 styling.. Alt er innkjöpt.. Venter på at jeg skal få tid til lakkering.. Denne er en 89 mod prefacelift.. Handlet forövrig d jeg trengte på GS.. Men din ser jo ut som en facelift... Ihvertfall bak.. Ombygd kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 tror ikke den skal være ombygd, men kan godt hende... er det noe forskjell på lengder og slik? vet du noe om dette?hva trengs forran og bak på din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 hvis du ser på delenummer og slik på lykter så er det et skille i 88, 88 og nyere har disse breie lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Det er fordi at facelift kom i sept 87. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå