Gå til innhold

-96 E36 323i Coupe (SOLGT!) :'(


matss
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, Nøstbakken.. Det er helt utrolig!

Mysild: Det er ikke noe nytt nei.. Men det er ikke noe vits at tråden ligger å slenger på side 3-4 hvor ingen ser den, da kan jeg like godt bumpe den så fler kan titte litt om de kjeder seg :) Jeg liker hvertfall å ha mulighet til det! Beklager om det er imot dine meninger..

Nok OT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mysild: Det er ikke noe nytt nei.. Men det er ikke noe vits at tråden ligger å slenger på side 3-4 hvor ingen ser den, da kan jeg like godt bumpe den så fler kan titte litt om de kjeder seg :) Jeg liker hvertfall å ha mulighet til det! Beklager om det er imot dine meninger..

Dårlig forum-etikette og fullstendig feil bruk av bumping.

De som kjeder seg greier utmerket godt klikke seg frem til side 3-4. Det er faktisk ikke slik at tråder blir borte bare fordi de havner noen sider ned. Tenk hvis alle skulle bumpe trådene sine uten at det var noe nytt - da hadde det blitt et veldig gøyalt forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bumpe sin egen bildetråd er ikke tillatt, og har, som hagenissen er inne på, med bl.a. forum-etikette å gjøre. Man kan jo tenke seg hvordan det hadde vært her om alle skulle "bumpe" tråden sin hele tiden.. Har man ikke noe nytt å fortelle, så skal tråden ligge "død".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bumpe sin egen bildetråd er ikke tillatt nei? Haha!

Da beklager jeg så meget folkens, skal aldri skje igjen! Utrolig hva man kan starte en diskusjon ut av! ... Holder å bumpe bildetråden sin en eneste gang, så tar folk helt av.. Uff!

Men nå vet jeg det, så tviler på at det vil skje igjen! Waste of time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

hei Mats ;) fint du tar vare på gamlebilen min, blir ikke kjørt denne vinteren heller nei, bra det :) må si jeg har begynt å savne den bilen nå ;) etter å ha hatt mye rart siste året :P synd du byttet ut baklampene da, de ga et lite særpreg på bilen og var egentlig ikke så lette å få tak i :P nå har jeg endelig fått skilt på E30'n da, herlig å kjøre kul bimmer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja, tar selvfølgelig godt vare på den ;) Akkurat tatt den ut fra vinterlagringa nå. Handlet inn endel i løpet av vinteren, som skal fikses/byttes. Akkurat tatt oljeservice på den, byttet sleperingen, pollenfilter, ny cd spiller som matcher bra, fått på sommerhjul, pluss litt småting! Må handle nye frontlykter, da disse tar inn vann :/

Håper på å møte deg i e30en utover sommeren da! Har fulgt med i tråden din, ser jo veldig bra ut! Må nesten kjøpe den av deg og da, når du er ferdig med den den! Hehe :P Vet du er nøye, og gjør de riktige tingene med bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var de gamle sommerfelgene solgt, og nye bestilt! Felgene er ikke på lager enda, men kommer i midten av Mai. Havnet på en 19" felgpakke fra GS:

Felgpakke med 8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET46 med 225/35-19 og 235/35-19

93195-1.jpg

Nå om dagen har jeg fått låne et sett 19" av en kompis, som fungerer helt fint å kjøre med! Ingen subbing, og størrelsen er ikke for drøy heller syns jeg :)

DSC00260.jpg

DSC00267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det! Utrolig spent ;D Nesten så jeg gruer meg litt til monteringen! Har ikke råd til å bli skuffa :P

ingen problem :) liker du de ikke så har du kjøper allerede ;) skal ha disse jeg og, men er redd for at jeg ikke får penger før dem er utsolgt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...