Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs så klart hvor laft du senker den, men du kan sikkert få den ganske langt ned så lenge du har justerbart med stivelse. vis ikke vil det slå oppi fort. men tøft ble det ja:)

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jaja, helt klart! Sitter justerbart fra bilstein bak, så den er ganske så stiv. Den skal så langt ned bak som det går, uten at det subber. Så regner med 1-2 cm lenger ned enn slik den er nå :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Da var den solgt.. Flaut å si det, men måtte faktisk felle et par tårer når den forlot gårdsplassen :/ Hjalp ikke å stå med 90.000 i hånda en gang! MÅ kjøpe meg ny bil fort kjenner jeg.

Skrevet

Skjønner deg Mats, når du har fått bilen så fin, er det lov og felle noen tårer, det værste er og se bilen dra..

Skrevet

Hehe, ja.. Driver å titter etter ny bil nå, er jo kos det og! Er nok ikke lenge til det står en ny gromvogn på gården :D

Skrevet

Ja, den gikk fort! Var tre stk som så på den etter å ha ligget ute i to døgn. Fikk lett 90.000,- for den, så fornøyd med det :)

Nå driver jeg å titter etter Audi S4, pga det er en bil jeg alltid har hatt lyst på. 5'er + Turbo + Quattro = :D

Skal muligens kjøpe en S4 sedan i dag faktisk. Får den ganske så billig da eieren har ny bil, og denne står kun i veien. Prutet den ned en god del, da det er litt småfiks. Gleder meg til å stelle og styre med den, akkurat som med 323'en!

Kommer sterkere tilbake på BMW-fronten senere, det lover jeg! Kommer til å savne 323'en i laaaang tid.

Skrevet

Hehe skjønneer, men synes faktisk du forlanget litt lite får denne egentlig. ganske sikker på du kunne fått mer får den. men får håpe du får deg igjen BMW etter hvert;)

Skrevet

Ja, ettersom jeg fikk så mye respons på kort tid, så er jeg enig i det! Hadde nok fått 95-100 k om jeg hadde prøvd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...