carlhaakon Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Spørs så klart hvor laft du senker den, men du kan sikkert få den ganske langt ned så lenge du har justerbart med stivelse. vis ikke vil det slå oppi fort. men tøft ble det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Jaja, helt klart! Sitter justerbart fra bilstein bak, så den er ganske så stiv. Den skal så langt ned bak som det går, uten at det subber. Så regner med 1-2 cm lenger ned enn slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 impresset er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Ble meget bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 impresset er da? 40 foran og 46 bak mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Ble meget bra det der Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Bilen er nå til salgs! Spør om det er noe Salgsannonse: viewtopic.php?f=39&t=160154&p=1662092#p1662092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Da var den solgt.. Flaut å si det, men måtte faktisk felle et par tårer når den forlot gårdsplassen :/ Hjalp ikke å stå med 90.000 i hånda en gang! MÅ kjøpe meg ny bil fort kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Skjønner deg Mats, når du har fått bilen så fin, er det lov og felle noen tårer, det værste er og se bilen dra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hehe, ja.. Driver å titter etter ny bil nå, er jo kos det og! Er nok ikke lenge til det står en ny gromvogn på gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Denne gikk jo fort ja:P skal ha igjen nå da? ny 323? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Ja, den gikk fort! Var tre stk som så på den etter å ha ligget ute i to døgn. Fikk lett 90.000,- for den, så fornøyd med det Nå driver jeg å titter etter Audi S4, pga det er en bil jeg alltid har hatt lyst på. 5'er + Turbo + Quattro = Skal muligens kjøpe en S4 sedan i dag faktisk. Får den ganske så billig da eieren har ny bil, og denne står kun i veien. Prutet den ned en god del, da det er litt småfiks. Gleder meg til å stelle og styre med den, akkurat som med 323'en! Kommer sterkere tilbake på BMW-fronten senere, det lover jeg! Kommer til å savne 323'en i laaaang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe skjønneer, men synes faktisk du forlanget litt lite får denne egentlig. ganske sikker på du kunne fått mer får den. men får håpe du får deg igjen BMW etter hvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Ja, ettersom jeg fikk så mye respons på kort tid, så er jeg enig i det! Hadde nok fått 95-100 k om jeg hadde prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 stemmer. ville nok pressa prisen enda mer også jeg hehe. jeg kjøpte jo min får 129 så er jo muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå