matss Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Ja, men din har vel gått ganske mye kortere enn 233.000 km? Da vet hvertfall du hva du kan få får din når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Kondolerer med salget. Kjenner til følelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Takk for det! Kjenner jeg kan klare meg uten den følelsen for en stund nå Kjøpte meg en S4 i dag, og hadde det ikke vært for den, så hadde jeg nok sitti her nå å tenkt på BMW'en i stedet for Audien nå. Alltid morro med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 det gjorde jeg og, solgte den e36'n til deg, og kjøpte meg S6.. det tenkte jeg var fint, men faen som jeg har tenkt på det etterpå.. hehe, men grattis med ny bil, jævli fin å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hehe, stemmer det! Husker den s6'en når vi møttes på skedsohallen den gangen. Er sedan jeg har handlet da. Blir fint til vintern! Kommer helt klart til å savne bimmern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå