matss Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 takk! blir spennende å se hvordan bilen din blir etter lakkering osv ja, skulle jo hatt sideskjørtene og, men er ikke det jeg prioriterer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Nei, det skjønner jeg. Ja 1-2 sep. så er den hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Ok:) Da skal følge med i prosjekt-tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Stilige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 thank u! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Likte det du tok under lyktestolpa... Så det ikke føre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 takk! blir spennende å se hvordan bilen din blir etter lakkering osv ja, skulle jo hatt sideskjørtene og, men er ikke det jeg prioriterer nå Skjønner jeg godt, de er ikke såååå fine de E36 M3 sideskjørta;) Ble bra bilder forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Likte det du tok under lyktestolpa... Så det ikke føre nå. ja, ble bra det! skulle ikke så mye redigering til heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 takk! blir spennende å se hvordan bilen din blir etter lakkering osv ja, skulle jo hatt sideskjørtene og, men er ikke det jeg prioriterer nå Skjønner jeg godt, de er ikke såååå fine de E36 M3 sideskjørta;) Ble bra bilder forresten.. hehe, skjønner hva du mener. klart de er fine, men føler ikke at det er noe jeg trenger på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Den siste uka har jeg fått montert ///M-lister, og GT-splittere! Er egentlig veldig fornøyd, og syns det gjorde seg bra på bilen min:) Noen bilder: I morgen får jeg en ny pakke levert, som jeg gleder meg stort til å sette på! Dere får vite hva det er neste update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 skjørt, eller vinge er den sølvgreia bak nettingen røyr til luftfilteret? isåfall, lakk det sort så det ikke er så synlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 skjørt, eller vinge er den sølvgreia bak nettingen røyr til luftfilteret? isåfall, lakk det sort så det ikke er så synlig... Hehe, vent å se Ja, stemmer. Rør til luftfilteret. Ser ikke noe bra ut nei! Skal fjernes.. Har nok helt sikkert ikke noe "virkning" uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Holdt meg på pinebenken en uke med den "Hemmelige" pakka di nå!! Gleder meg til å se hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Ja, da har jeg fått montert "overraskelsen" Måtte forsåvidt modifisere en del, da dette kit'et ikke er til BMW. Handlet inn en silikonslange med overgang fra 2,5" til 3" og et strakt 2,5" rør. Filteret dro inn for lite luft, så bilen gikk litt dårligere, pluss litt fusking. Så jeg fjernet bunnen av boksen, så den gikk bra igjen. Ser forsåvidt helt likt ut uten bunnen, da den ikke syntes uansett. Men grom lyd ble det! I forhold til det jalla filteret fra Torshov jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå