///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 nice! men jeg ville beholde halvparten av bunne i såfall! så slipper du den varme lufta fra motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 nice! men jeg ville beholde halvparten av bunne i såfall! så slipper du den varme lufta fra motoren... i know! må få til ett eller annet der.. får se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Vasket bilen og motorrommet i dag, så her er at par bilder av resultatet! Tok egentlig masse bilder, men de aller fleste ble uskarpe siden jeg ikke fikk brukt stativ.. Nytt Simota filter, og 3" rør på plass. Lyden er rå fra dette filteret! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 I dag har jeg fått montert nye M3 hvite og røde baklykter:) Så nå er de gamle til salgs! Løp og kjøp, selges billig! Her er noen FØR og ETTER bilder: FØR: FØR: ETTER: ETTER: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Dette ble kjempe bra, ble noe helt annet! kjempe fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Takk! Ja, det ble virkelig annerledes med disse.. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 NICE mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 vi går motsatt vei ser jeg hehe... men nå er jo de jeg har handlet sotet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 vi går motsatt vei ser jeg hehe... men nå er jo de jeg har handlet sotet allerede hehe, ja vi gjør visst det! du får legge ut bilder av dine nye baklykter da, om du ikke har gjort det alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 de er ikke ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 de er ikke ferdige ahh, skjønner dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Syntes bilen din var mye finere med de baklyktene som satt der før... Nå ble den jo bare helt vanlig, og lik alle andres E36. Men bevares, flott skyss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Syntes bilen din var mye finere med de baklyktene som satt der før... Nå ble den jo bare helt vanlig, og lik alle andres E36. Men bevares, flott skyss! hehe, ser den! fått høre det før.. men jeg syntes selv det ble penere med disse:) fint med litt variasjon! hvis jeg ikke får solgt de, så kan det jo hende jeg putter de på igjen senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Penere nå. Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jo, takk for det! Ikke lenge til den skal settes bort for vinteren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå