///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 er vel et fett om du har tom eller full... kondensfjerner og insprøytningsrens bør man bruke på våren uansett... ville jo hatt en 15 liter minst, slik at man kan starte den noen gang i løpet av vinteren iaf... med mindre du skrur ut pluggene og heller litt olje nedi da seff... mtp "rust" i sylinderene... men det er liten sjangs for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 joda, men i dette tilfellet så valgte jeg å fylle den full, da jeg syntes det var det mest logiske å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 sikkert lurt, så slipper du å måtte fylle igjen, med en gang du skal ut å kjøre til våren ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ikke sant! Det er jo bare fryd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Nå har det vel gått omtrent en mnd siden jeg parkerte BMW'en! Føles ut som det har gått mye mye lenger men :/ Skal bli godt å få den ut igjen! Men absolutt morro med Merca på vinterstid! Ligger bredt, samtidig som den tar seg godt frem om det trengs. Satt og redigerte noen få gamle bilder som jeg legger ut, så har dere noe å se på Litt vel mørkt det siste bildet her men.. Også vært en tur under Merca for å ta en titt, hvor jeg fikk gjort følgende: - Tettet fem stk eksoslekkasjer (Bare små hull!) - Hengt opp bakre delen av eksosen, da det manglet et gummifeste. - Tettet en bitteliten sprekk i bunnpanna. Rengjorde stedet, og klemte på en dose med kjemisk metall. Noe som ser ut til å fungere helt ypperlig! Helt tett, og ingen lekk. Merca på løftebukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Utrolig pen bil du har Mats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Opp Hva er det som er galt med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 hva skal den opp for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 hva skal den opp for? Bumper sin egen tråd ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 hva skal den opp for? ehm, hva tror du jeg flytter den opp for? man bumper gjerne tråden sin for at folk skal se den, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 hva skal den opp for? ehm, hva tror du jeg flytter den opp for? man bumper gjerne tråden sin for at folk skal se den, eller hva? Utroligt hva folk henger seg opp eller va Matss .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 jo, men er det noe nytt? bortsett fra bildene? eller vill du bare ha litt skryt? fin bmw, ekkel merce hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå