Gå til innhold

Teekay's nyinnkjøpte e36 320 tråd. Nye bilder i post 2.

Hvilke sommerfelger?  

3 stemmer

1. 1. Hvilke sommerfelger?

• Goldline
      2
    • Chromeline
      1

Anbefalte innlegg

For bilde av bilen med GS Goldline felger se posten lenger nede på denne siden.

Da er ny bil innkjøpt. Valget falt på en mauritius blå BMW e36 320 coupe 1992 modell som er kjørt 204000 km. Alt det elektriske fungerer og motoren er fri for tikking. Bilen har stor OBC med check control og blå skinn seter.

Planen nå er å ta den lille rusten som er i hjulbuene bak, hjørnet på førerdøren, opp i baggasjeluken og litt på kanalen. Så vil jeg får noen til å forsterke jekkfestene. Vannpumpe og termostat skal skiftes.

Bilen har allereide montert følgende:

- M-teck frontfanger

- M-teck hekk diffuser

- M-teck speil elektriske

- M-teck lister

- Angeleyes

- Kvite/klare blinklys rundtom

- Scorpion effektanlegg (elsker lyden)

- Goldline 8"x18" 225/40 og 235/40

Følgende har jeg liggende:

- M-teck sideskjørt

- Bakrutesenker

Følgende skal kjøpes:

- GT splittere (prøvemontert)

- M-teck dobbel vinge

- Senkesett

Bilder fra annonsen på autodb. Nye bilder vil bli tatt når sommer felger har komt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bestilte GS goldline felgpakken med 225/40 men fikk selvfølgelig 235/40. Det endte med at framdekka har under 1 mm klaring til fjærkoppen fremme. Så gleden vart kortvarig. Venter nå på nye 225/40 fremdekk som kommer tidlig neste uke. Tok ett bilde den korte stunden jeg hadde montert felgene på ene siden av bilen.

r9wvv33hz89a9mavovsi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte GS goldline felgpakken med 225/40 men fikk selvfølgelig 235/40. Det endte med at framdekka har under 1 mm klaring til fjærkoppen fremme. Så gleden vart kortvarig. Venter nå på nye 225/40 fremdekk som kommer tidlig neste uke. Tok ett bilde den korte stunden jeg hadde montert felgene på ene siden av bilen.

r9wvv33hz89a9mavovsi.jpg

villt rått! bra valg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger. :)

Bilen er så vidt jeg vet ikke senket. Må i såfall være mteck eller noe slikt, men står ingenting i vognkortet. Venter med å bestille senkesett til jeg har fått på felgene skikkelig. Mel bake er det egentlig akkurat slik jeg vil ha det, da dekket går helt jevnt med hjulbuen. Når jeg målte fremme under prøvemonteringen av felgene så var det ca 3 cm fra hjulbuen og ned til dekket, så jeg vurderer å gjøre det samme som en kammerat å kjøpe et 30/00 senkesett. Alternativt kjøper jeg HR 40/15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Ble nice jo! :wink: Bestilte til min sølvgrå E46 coupe, men det passet ikke så bra allikevel. Hehe.

Vært en del feilleveringer fra GS ja. Jeg fikk 3 stk bakfelg og en framfelg, men da bestilte jeg likeså godt noen andre felger.

Men dette ble pent! Spent på å se fler bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...