Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var i halden til ca 2 tiden i natt... greit med liv, men møtte ikke på altfor mye kjentfolk... Så tom k der ett par ganger, også så jeg e46 m3'en til en kar her på forumet, han med carbon i huet og ræva... hehe

Skrevet

Jeg så E38`n til sjøbuse, så også den karbonsaken et par ganger, dessuten så så jeg en veldig fin vinrød E38 750i fra vestfold

Skrevet

jeg så mange bmwer der jeg :P tom K så jeg også. sto samme S.Arnesen og hilste på deg. så en blå E39 M5 med bimmers.no merke speilvendt i sideruta bak og no jalla angeleyes med prikker rundt hele. E30 med gule lys. carbon M3`n. den bulka E34 jeg egentlig skulle sitte på med. var noen til også. men husker ikke alle :P

Skrevet
e30'n var meg=)

så deg ett par ganger her og der :) Var mange pene bimmere der, også noen som ikke falt så veldig i smak hos meg. Noen overstyla e36'er blandt annet...

Skrevet
kikka etter bilen din, men fant den aldri.

Var ute å cruisa e38'en til sjøbuse i går :) Veldig kjekt å ta seg noen øl i salongen på slike dager ;) hehe

Skrevet

ja vi så hvertfall deg noen ganger.

blåste fra en 318IS med no jalla lexus baklykter på vei hjem i natt da. den tråkka på litt noen steder før E6. og med en gang vi kom ut på E6. den slutta fort med det når jeg kjørte fra den. då lå den bare og fisla i 120 :P

Skrevet
kikka etter bilen din, men fant den aldri.

Var ute å cruisa e38'en til sjøbuse i går :) Veldig kjekt å ta seg noen øl i salongen på slike dager ;) hehe

du satt ikke i salongen. du satt i stresslessen i tvstua du. patrick satt i salongen :P

Skrevet

du satt ikke i salongen. du satt i stresslessen i tvstua du. patrick satt i salongen :P

Stemmer, men de porrfilmene som ble lovet så man aldri noe til... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...