pewny Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei , da skal jeg begynne å pusse litt på førstebilen min : ) jeg har noe jeg MÅ gjøre først også kommer det vel litt styling og stereoanlegg osv etterhvert;) ting jeg må gjøre: sveise rust på kannalene fikse rust hull i skjerm bytte ut begge dørene på høyere side tanklokkhengsler speilglass skaffe meg sommer felger ++++ ting jeg har lyst til å gjøre: få inn et greit anlegg senke få på kantfelger ++++ jeg har fått gjort litt.. jeg har fikset: Tanklokk hengsler speil dørhåndtak deksel har pusset ned de stedene jeg skal sveise og lakke oppigjen. jeg håper jo på litt feedback her.. så jeg kan få evt tips til hva jeg kan gjøre å tilbake melding på hva dere syns om bilen.. Lyst til å si litt om bilen .. det er en 520i 12v, som har gått 201000km når jeg kjøpte den, har nå godt 203000ca. fikk den billig SYNS JEG , fordi det var noe små feil, varmeapparatet funket kun på fullguffe osv.. men det er fikset. Motorrommet er det ikke noe som helst oljeklin eller noe , ikke noe antydning til noe. den bruker ikke olje og inne vann. Bilder: Flere bilder kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 bildene ble forresten tatt før jeg vasket den innvendig og før jeg fikk vasket med høytrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 utrolig dårlig respons her derfor jeg ikke har vært så aktiv selv.. men ja tiden har gått og jeg har fått nye felger, skriftet eneledd forran , bensinfilter, støttdempere , og fått på nye felger. nå har jeg pusset ned kanalene sveist dem og driver å venter på at lakken skal tørke mens jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 legger ved noen bilder.. bare for å vise felgene .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei , ja nå har jeg fått lakkert og fikset kanalene mine legger ut noen bilder av det. bilen er møkkete dessvere! jeg har også bestilt lister rundt bilen , dørmatter, og gassdempere til kofferten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Grei prosjekt bil dette her, Mange muligheter med denne Jor seg med nye felger på den ja Men må bare spør, Hva slags mishandling er de førersetet har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Kult prosjekt du har Driver selv med et e34 prosjekt, er så herlige biler Hva er videre planer da? Forresten, noe som gjør kanalene dine myye penere og uten at det ser veldig "stylet" ut, e34 m5 sideskjørt De bygger ikke særlig mye, og det går jo ann og skaffe seg m5 frem og bakfanger etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Føreresete var slik når jeg kjøpte den , har lyst til å kjøpe ny men vil ha i samme farge som interiøret er ellers;( tror det blir anlegg neste, også blir det nok nye baklykter med hvite blinkers, sorte hella lykter fremme og usikker med side blinkers.. lyst til å sparkle dem igjen men mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Føreresete var slik når jeg kjøpte den , har lyst til å kjøpe ny men vil ha i samme farge som interiøret er ellers;(tror det blir anlegg neste, også blir det nok nye baklykter med hvite blinkers, sorte hella lykter fremme og usikker med side blinkers.. lyst til å sparkle dem igjen men mye jobb.. Synes det er helt fint og ha blinklys med hvit glass eller sotet hvit Når de er sotet så forsvinner de ofte litt Hva slags anlegg skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Skulle tro det er den enkleste fargen å finne en mindre mishandlet brukt førerstol til. Lykke til med prosjektet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 bra utgangspunkt, sitter selv med et fargekart av en e34 utafor, som er ett rullende oppussingsobjekt, ting du kan gjøre er og lakke den helt ned, blir vel hatet av mange nå, men tror ikke noen hvite felger hadde blitt så styggt med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 hehe tror jeg skal ha de felgene.. jeg bestilte som sakt sister osv igår , har ikke fått noe sendingsbekfretelse men ekke sikkert jeg skal ha det heller.. men noen som har hvite blinkers? sidene, foran, og side bak.. og noen som vet om billig senke sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hehe tror jeg skal ha de felgene..jeg bestilte som sakt sister osv igår , har ikke fått noe sendingsbekfretelse men ekke sikkert jeg skal ha det heller.. men noen som har hvite blinkers? sidene, foran, og side bak.. og noen som vet om billig senke sett? Du kan ta kontakt med polardego her inne på forumet, han har jeg og en kompis bestilt med. kan vel og se på http://www.partsandretards.com/ eller www.zenk.no ! Det er kampanje på hvite blinklys på gs nå for tiden Foran og på sider: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct Bak: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 jeg vil isåfall ha sotet hvite glass.. men finner bare det på Høyre side... hva er det forno?altså foran . jeg skal også ha sotet hvite på siden , skal jeg gå for det bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå