Team_Bmw Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Er det snakk om brukte bærearmer med bærekuler? Kan jo være den ytterste kula som sitter nesten i stein
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 så dere påstår at det må 4hjulskontroll til etter å ha byttet en foring forran ???Forstillingskontroll kan jeg gå med på. Ingen verksted med respekt for seg selv tar kun forstillingkontroll fordi? jeg gidder ikke å betale 1000 kroner for å kontrollere alle 4 hjul, når jeg kun trenger å kontrollere de to foran til halvpris... og ja, hjulene er like harde i lufta som på bakken... skal ut å løsne litt på boltene og se om det hjelper evt hvilken som henger...
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 foringene er stivere... og har du da i tillegg e30 m3 eksentriske foringer i bakkant, får bilen bedre selvoppretting og litt slikt...
Bimmerlars Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Nei det er mulig, men det finnes mange som ikke har peil på bil som godtar alt verkstedet sier også Ja og i akkuratt denne tråden later du til å være en av de. Om noe går tungt når hjula henger i lufta er det ikke spissingen som gjør det. Da må noe subbe evnt. å ha gått i stykker i tannstang eller styreledd. Har aldri vært borti det, men kan jo være noe feil med bærekulene. De skal monteres en spesifikk vei da de ikke har like mye vandring både frem og tilbake og til sidene. Med mindre du har E30 kuler, de skal være helt konvensjonelle.
Lars89 Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 så dere påstår at det må 4hjulskontroll til etter å ha byttet en foring forran ???Forstillingskontroll kan jeg gå med på. Ingen verksted med respekt for seg selv tar kun forstillingkontroll fordi? jeg gidder ikke å betale 1000 kroner for å kontrollere alle 4 hjul, når jeg kun trenger å kontrollere de to foran til halvpris... Fordi det tar like lang tid hvis de har skikkelig utstyr. Men er vel ikke så mye å justere der bak på steinalderbilen din likevel
Tom K Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 jeg har vel anntagelig skrudd bil side før de fleste her inne ble født, så jeg kan sikkert ingenting om bil jeg
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Nei det er mulig, men det finnes mange som ikke har peil på bil som godtar alt verkstedet sier også Ja og i akkuratt denne tråden later du til å være en av de. Om noe går tungt når hjula henger i lufta er det ikke spissingen som gjør det. Da må noe subbe evnt. å ha gått i stykker i tannstang eller styreledd. Har aldri vært borti det, men kan jo være noe feil med bærekulene. De skal monteres en spesifikk vei da de ikke har like mye vandring både frem og tilbake og til sidene. Med mindre du har E30 kuler, de skal være helt konvensjonelle. har ikke rørt foringene på noen måte, men den ene foran på venstre side (ytterste) er stein hard... klarer ikke å rikke den med mindre jeg har en forlenger på... så må nok være defekt TYPISK MIN FLAKS...
Bimmerlars Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Slik skal det ikke være. Kula skal bevege seg med en passe hard motstand. Er forresten både camber og spissingsjustering bak på E36. De fleste hjulstillingsapparater av nyere dato sjekker både foran og bak så det er igrunn en smal sak og justere der i samme slengen, men om verkstedet du bruker halverer prisen ved å la være er jo det bare gull for din del
///Mysild Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 nå lot jeg bare skruen være litt løs (skal ikke bruke den noe særlig uansett) så får jeg se hva som skjer til uka... men irriterende? ja, det er det!
Bimmerlars Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Vil råde deg til å ikke kjøre med løse bærekuler. Livsfarlig
bjalle Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Sikker på at du har fått orginaldel,skal absolutt ikke bli slik selv med feil hjulstilling.Skal skrus fast med riktig moment og belastet (hjulene på bakken)
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Vil råde deg til å ikke kjøre med løse bærekuler. Livsfarlig nei nei... er ikke løs, men jeg skrudde opp en halv omdreining på mutteren sitter dønn fast uansett...
marararius Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Så det er bærekula som er problemet her? Bare å bytte bærekula da?
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Så det er bærekula som er problemet her? Bare å bytte bærekula da? jeg gidder jo ikke å kjøpe ny... det får schmiedmann betale så jeg venter til jeg får svar fra de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå