Gjest Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Er det fortsatt garanti på denne selv om den er demontert fra bilen? Var det ESS som monterte den til deg?
ashlakksen Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Fortsatt 1,5års garanti ja!! Ess monterte for meg..
miata Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Er det mulig å få dette godkjent da ? Er det vanninsp. kjøling av innsugslufta ? Klart jeg vil ha kompressor på begge bilene Men tror ikke jeg får lov til å ha to trimma biler Men for de som lurer, Lysholm er den beste kompressortypen.
ashlakksen Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Ikke noe problem å få dette godkjent, Ess er også behjelpelig med å skaffe papirer på det som trengs. Er vannavkjølt ja-...
CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Disse settene er ikke TUV godkjent, så er derfor ikke mulig å få det godkjent uten videre her i Norge dessverre.
mAZE Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ingen som har lyst på billige 150hk Det er vel litt avhengig av hvilken bil du setter det på.... Setter du kompressoren på en 320 med 150hk, så får du vel ikke 300hk, men rundt 220-230 ett sted. 2,8l f.eks kan du få ut rundt ca 300hk. (med forbehold at andre dyser og litt annet blir byttet). Jeg hadde kompressor på min 2,8l . Byttet også innsug til 2,5l. Samt hadde intercooler, andre dyser. Da sa ESS at jeg hadde rundt 340hk i min. (Ikke målte hester dette heller vel og merke) Å få godkjent med kompressor i Norge er så og si helt umulig. (Min var godkjent, men da skal du kjenne de rette folka. Min ble bygget av SSP) Eller er dette noe helt annet? Da har jeg evt tatt helt feil.
CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Neida, det stemmer som du sier Maze Får ikke 300hk fra en 320. Dette settet på en 2.2 liter\170hk gir 260 hk ifølge ESS.
mAZE Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ja, som jeg sier.. Hvor mange hester du får ut av kompressoren, er avhengig av hvilken bil du setter det på. Greit å nevne dette synes jeg.
jojr Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Men å putte en sånn kompressor i en 523 touring Med M52B25 motor med steptronic kasse er kanskje ikke så lurt uten at jeg gjør noe annet med drivlinje?? eller går det greit, noen som vet
CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Det skal gå helt fint det. ESS har en egen programvare for biler med automatgir
miata Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Tror det er mulig å hente ut mer Hk fra pressa enn det som er oppgitt. Er jo bare å dreve om pressa. Så yter den mere.. Da ryker nok garantien, men det er en risiko en må ta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå