Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det fortsatt garanti på denne selv om den er demontert fra bilen? Var det ESS som monterte den til deg?

Skrevet

Er det mulig å få dette godkjent da ?

Er det vanninsp. kjøling av innsugslufta ?

Klart jeg vil ha kompressor på begge bilene :) Men tror ikke jeg får lov til å ha to trimma biler :)

Men for de som lurer, Lysholm er den beste kompressortypen.

Skrevet

Disse settene er ikke TUV godkjent, så er derfor ikke mulig å få det godkjent uten videre her i Norge dessverre.

Skrevet
Ingen som har lyst på billige 150hk :D

Det er vel litt avhengig av hvilken bil du setter det på....

Setter du kompressoren på en 320 med 150hk, så får du vel ikke 300hk, men rundt 220-230 ett sted.

2,8l f.eks kan du få ut rundt ca 300hk. (med forbehold at andre dyser og litt annet blir byttet). Jeg hadde kompressor på min 2,8l . Byttet også innsug til 2,5l. Samt hadde intercooler, andre dyser. Da sa ESS at jeg hadde rundt 340hk i min. (Ikke målte hester dette heller vel og merke)

Å få godkjent med kompressor i Norge er så og si helt umulig. (Min var godkjent, men da skal du kjenne de rette folka. Min ble bygget av SSP)

Eller er dette noe helt annet? Da har jeg evt tatt helt feil. :)

Skrevet

Neida, det stemmer som du sier Maze :) Får ikke 300hk fra en 320.

Dette settet på en 2.2 liter\170hk gir 260 hk ifølge ESS.

Skrevet

Ja, som jeg sier.. Hvor mange hester du får ut av kompressoren, er avhengig av hvilken bil du setter det på. Greit å nevne dette synes jeg.

Skrevet

Men å putte en sånn kompressor i en 523 touring Med M52B25 motor med steptronic kasse er kanskje ikke så lurt uten at jeg gjør noe annet med drivlinje?? eller går det greit, noen som vet

Skrevet

Høyner budet mitt til 25000 for pressa!

Skrevet

Tror det er mulig å hente ut mer Hk fra pressa enn det som er oppgitt.

Er jo bare å dreve om pressa. Så yter den mere.. Da ryker nok garantien, men det er en risiko en må ta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...