ZhilleN Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hallo, noen som vet åssen jeg for av dørhåndtaket på døra? Aner ikke åssen jeg for av den delen. Noen som vet dette?? Håper på hjelp fra noen der ute! Ring meg gjerne på : 46 96 31 45 MVH Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvilken dør, til hvilken bil? Er det M3'en eller 316'ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Det er coupe dør, er ikke helt M3 enda, men er en 320 i Coupe dør, høyre døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Ingen som veit dette? Må ha av denne idag så haster og aner ikke hvor jeg skal skru den av:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Ser du snart bumper deg ihjel... Jeg brukte 5 sec på google for å finne løsninga.. du kan sjekke på bimmerdiy.com f eks. Evt søke på door handle E36 på google osv osv. Jeg vet ikke punkt for punkt dessverre, ellers skulle jeg forklart deg det. JustFuckingGoogleIt er mine siste ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Ok, tenkte kanskje noen visste det jeg men ingen som vet.. :S Ja jeg for heller googleshaiiiten !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Fant det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå