Gå til innhold

02`BMW 325i Kompressor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt prosjekt: Denne gangen er det en BMW 325ci cabriolet som skal bli forvandlet til en meget flott bil! Dette skal være en bil som presenterer firmaet, og blir stylet opp med full M3-pakke. Per dags dato er bilen ikke særlig pen, da det har vært lekkasje i den med bla. hull i taket, skade på skinninteriøret osv. Har ikke sett bilen in-real ennå, så det er mulig at lakken også er dårlig - men det spiller ingen rolle siden den skal lakkes i ny farge - den er fri for rust og bulker.

Pr dags dato har vi følgende planer for bilen

- Hellakkering

- Ny kalesje (kjøpt)

- Windshot (kjøpt)

- Nytt skinninteriør

- M3 Optikk utvendig

- Einsemann eksosanlegg

- ESS Kompressorkit

Planer blir muligens justert underveis, men i grove trekk er det dette som skal gjøres. Har ikke fått gjort så mye ennå siden bilen fortsatt står 100 mil unna. Kalesje og windshot er kjøpt inn. Ble drøye 9000,- for begge deler.

Hadde en E36 i lemans blå metallic som jeg syns var svært pen. Hva er den råeste fargen til E46 cabriolet? Hellrot? Lemansblå? Alpinkvit II? Kom gjerne med innspill på farge eller bilder av E46 cab. Pdd. er bilen sølv, noe jeg syns blir litt anonymt.

Bilder av bilen kommer straks jeg får tak i. Regner med at vi har bilen her rett over påske.

Håper dette er en grom bil om et par mnd:)

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja prøver å finne noen bilder av e46 cab i alpinhvit..

Skrevet

Imola red er også meget pent på E46... Estoril er også veldig pent, men skal du ha en "firmabil" skal den skille seg ut, og det gjør du hvertfall i en knall rød bil :D

Skrevet

Hvit bil med gullseter på felgene er dritlekkert! Lambodører er IKKE lekkert;) Skal bli morsomt å se bilder av bilen etterhvert.

Skrevet

Hvitt er uten tvil i skuddet om dagen, men er usikker på hvor lenge den moten vil holde. Blått er jo mye mer "safe", men har akkurat solgt en topasblå cab så vi er litt klar for en annen farge.

Skrevet

Jeg sitter litt i samme knipe som deg når det gjelder fargevalg. Har vært fast bestemt på Alpine White lenge, men sklir mer og mer vekk ifra hvit igrunn.

Jeg ser egentlig Alpine hvit som ganske så standard, ihvertfall på disse e92/93 bilene.

Så nå tenker jeg på enn farge som er litt uvanlig, feks enn fyldig og "kraftig" blåfarge som kan gjenkjennes på avstand.

eller så blir det custom farge med noe sølv. Få noe blå og gunmetal i titan silver fargen som jeg mistenker kan bli nice :)

Skrevet

Kanskje jeg skal beholde originalfargen (sølv) og heller prøve å gjøre noen mods på den. Må se litt an hvor langt budsjettet rekker - men har satt av noen kroner så skal iallefall komme et stykke:)

Erfaring med ESS-Kompressorer noen? De lover meg 0-100 på 5,1 sek på denne bilen. Er det logisk? 320hk.

Skrevet
Erfaring med ESS-Kompressorer noen? De lover meg 0-100 på 5,1 sek på denne bilen. Er det logisk? 320hk.

Har en kamerat som har en '02 325Ci med ESS kompressor, og den går mer enn bra nok :D Mener det var snakk i ca. 315 hk, og 0 - 100 på 5,1 sekund. Turtallssperra slår iallfall raskt nok inn i 1. gir :lol:

Skrevet

Har du kjøpt denne bilen på auksjon i Bodø?

Jeg var med å bydde på en Sølv 325 med et mindre pent beige interiør, høy km stand, hull i taket og sorte felger om jeg ikke husker feil.

Tror prisen var oppe i 195.000 da jeg ga meg.

Skrevet

Det stemmer gjernes! Denne ble solgt på auksjon, så det er litt risky å kjøpe kanskje - men har sjekket opp historikk og har fullt servicehefte - så jeg får håpe at den ikke er altfor ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...