Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine som eg nett har fått til min e46 er 11,5 i høyden og 13 i bredden,

men dei er jo til xenon lykter (projector), veit ikkje om da kan vera

forskjell på xenon og vanlige

Skrevet

det er forskjell på reflektor lykte rog prosjektor `(xenon), de største er de som skal til reflektor lykter, altså vanlig halogen.

:)

Skrevet
Mine som eg nett har fått til min e46 er 11,5 i høyden og 13 i bredden,

men dei er jo til xenon lykter (projector), veit ikkje om da kan vera

forskjell på xenon og vanlige

ikke forskjell på xenon og ikke xenon. Jeg og bimmere46 har akkuratt de samme ringene, han har xenon, det har ikke jeg...

Skrevet
jeg fikk feil ringer først fordi de var for store.. har de kanskje noe med årsmodell da?

Nja, både bimmere46 og min er 00-mod...

Lurer på om folk har missforstått hvor ringene skal stå eller noe, klarer ikke å skjønne hvordan noen ringer skal være for store, da det er veeeldig god plass inni lyktene...

Skrevet

Passer sikkert heilt fint, monterte mine i dag, eg har vel og merka xenon men da var god plass inni der so går nok sikkert fint, dei du har var ikkje so mykje større enn dei som var til min.

Skrevet
Det er lovlig og man får det godkjent sant?

Nope, det er ikke lovlig, men det er ikke ulovlig ;) hehe er nok ingen måte å få det godkjent på...

Skrevet
Ikke lovlig, men heller ikke ulovlig? Hva betyr nå det? Men er det normalt å bli stoppet p.g.a. dette? Kobler man de til kjørelysene eller parklysa?

Du har ikke lov til å montere det men siden bmw e46 er typegodkjent med 4 parklys så er det ikke ulovlig heller. Er mange temaer om dette på bimmers der både jeg og andre har forklart grunnen, prøv å søk litt, så kanskje du forstår litt mer :)

De skal kobles til parklysene, da ae er parklys...

Skrevet

Men jeg kjører ikke med parklys på når det er mørkt og når det er lyst, så er det sikkert ikke at noen gidder å si noe på det :) Isåfall slår jeg jo bare om til vanlig kjørelys [-(

Skrevet
Men jeg kjører ikke med parklys på når det er mørkt og når det er lyst, så er det sikkert ikke at noen gidder å si noe på det :) Isåfall slår jeg jo bare om til vanlig kjørelys [-(

Parklys står på hele tiden, så det hjelper ikke å skru over til nærlys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...