///Grandalen Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Noen her som har en pen Ascona b som har lyst til å bytte i min E30? Snakker om en 2 dørs 316i 89 mod, M40 maskin. 210.000 på telleren, meget lite rust, eu-ok til 2010. Mer infa kan fåes om det er ønskelig.
wabby Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Jeg har irritert meg i 3 år nå over en bekjent av meg som solgte en Ascona B 2.0 SR!!! Han visste ikke verdien og trengte penger fort. Solgte den for 2000,-. Hadde liste rust, eneste som var galt med den var kappa fjører og liten bulk i nedre leppa under støtfanger. Trur den har landa i Skien nå om den fortsatt lever
///Grandalen Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Jeg har irritert meg i 3 år nå over en bekjent av meg som solgte en Ascona B 2.0 SR!!! Han visste ikke verdien og trengte penger fort. Solgte den for 2000,-. Hadde liste rust, eneste som var galt med den var kappa fjører og liten bulk i nedre leppa under støtfanger. Trur den har landa i Skien nå om den fortsatt lever 2k? Erru serr eller? Men fortsatt, noen som har stående?
wabby Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Ja, desverre serr.... Jeg kan se om skiltnummeret kan spores opp så kan du jo høre med evt siste eier om bilen lever? SR er jo en av de bedre utgavene....
///Grandalen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Ja, desverre serr.... Jeg kan se om skiltnummeret kan spores opp så kan du jo høre med evt siste eier om bilen lever? SR er jo en av de bedre utgavene.... Ja den er jo det.
doffa Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 ka du ska ha for 316 da? trenge ett nesten rust fritt kaross
///Grandalen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 ka du ska ha for 316 da?trenge ett nesten rust fritt kaross Trenger du noe rustfritt så er dette rett bil.. Men ved ikke om jeg bare skal selge den enda, helst bytte.. ''/
316 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Går en MEGET strøken Ascona B SR i Elverum, men den skal NEPPE selges, om jeg kjenner eieren rett. Den blir vasket før den blir satt i garasjen, samme åssen været er ute...
///Grandalen Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Går en MEGET strøken Ascona B SR i Elverum, men den skal NEPPE selges, om jeg kjenner eieren rett. Den blir vasket før den blir satt i garasjen, samme åssen været er ute...Akkurat slik man passer på en nydelig bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå