leif harald Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Vurderer og selge det så å si ferdige prosjektet mitt grunnet overgang til nyere bil. Bilen er påkostet over 140 tusen kr. 60 tusen siden januar. Bilen er til lakkering nå. en ganske RÅ blå farge(bilde helt nederst) Er en 86 mod, prelift med skilt, gått 230 tusen. eugokjent også Det som gjennstår får å kjøre å kose seg er å montere opp nye bensin å bremserør (har det liggende NYTT) Og montere bremsene og interiøret. Bilen har orginale framskjermer, sideskjørter, c stolpe, vinge og bagasjeluke. fangerene er i glassfiber. det står bøttestoler i bilen med 4 punkt seler, dashbordet er til flocking så det er så å si nytt. svart teppe. masse målere (temp, trykk, nivå osv av alt mulig slag) Motoren er en m50b25 som sakt som er tilpasset en e30. med motorfester, 325ix bkf, bunnpanne osv. Ellers så er alle siderutene tonet litt. mørke bak og lysere forran. Har også fuelcell, bensinpumpe, 2 nye bensinfilter, masse AN/EARLS koblinger samt 12m slange. sorte lykter forran, eneste som mangler er frontblinklys Kostet på understellet 40 tusen så å si netopp. k-sport 330mm skiver bak med 6 stempla calipere og 330mm skiver forran med 8 stempla calipere. og coilovers. samt derlin og powerflex foringer i travers osv. så er det bygget om til 5 bolt understell så det meste av felger går på. Nå per dags dato står det rondel d58 på. 8,5 og 10x18. Skal ta mer bilder nor jeg kommer hjem fra fereie og bilen er ferdig lakert. en liste over litt av tinga som er gjort. skal se om jeg ikke finner det andre dokumentet med resten Sparco stoler 4 punkt seler Svart skinntrekk i dører osv Nytt ratt og ratt nav Turbotrykkmåler Bensintrykkmåler Kjølevanntemp måler Oljetemp måler Oljetrykk måler a stolpe holder for instrumenter rør-bur Shortshift gir Nytt svart teppe Mtech 2 ratt ++ Bagasjerom fuel cell bensinfilter 2 stk bensin pumpe 2 stk 30-40 AN koblinger med noen meter slange Svart teppe M3 sjermer M3 frontfanger M3 bakfanger M3 sjørt M3 c stolpe M3 bagasjeluke m3 frontspoiler lippe M3 vinge M3 speil med adaptere felger baklykter Sota frontlykter Sota blinklys framme sota blinklys på sidene Sota ruter Ta div rust på sjermer, bagasjelokk osv Grunne bilen med rostkiller Nye låser i dørene og bagasjeokk Mono visker ++ m50b25 m50b25 girkasse ledningsnett med hjerne osv m50b25 radiator motorfester gummimotorfester m50b25 gasswire 325 IX bremsekraft forsterker fuel rail AN koblinger Div deksler får å få en finere finish bensintrykk regulator Drivverk: coilovers dempere k-sport 330mm bremseskiver med 8 stemplet calippere framme k-sport 330mm bremseskiver med 6 stemplet calippere bak Bytte foringer 5x120 boltsirkel framme 5x120 boltsirkel bak e36 m3 3,2 bærearmer e30m3hjullager e30m3nav nye fester til taversen Powerflex exentriske foringer forran Tårnstiver forran Nye bremseslanger Blåfargen; VURDERES SOLGT FOR PRISEN 100 TUSEN, kan komme med bud også. Bilen er påkostet masse ting å tang, og så å si alt er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 blder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 blder;) Skriver jo at han skal ta flere bilder når bilen er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Bilder kommer så fort jeg får den fra lakk. Bilen er til lakk nå å alt av rust ca er tatt, er litt på kanalene som var planen å fikse selv. Bakplata er bytta og bilen blir pust ned, sparkla og lakka av fagfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Du lakkerer bilen også er all rust tatt ca? Vil det si at det blir lakkert over litt rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Du lakkerer bilen også er all rust tatt ca?Vil det si at det blir lakkert over litt rust? Neinei, alle plasser som det blir lakka er jo rusten tatt. Er bare litt rust på kanalene helt bak. masse karossorideler som er byttet pga rust. bakplata, skjermene, fronten, bagasjeluka osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Koffor ska du selga leif? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 blitt lei eller skal du kjøpe ut mtech II`en av far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 blitt lei eller skal du kjøpe ut mtech II`en av far Har mest lyst å ha min, tror nokk jeg gjør det også. Er bare det med motoren som irriterer meg, men får håpe jeg får på plass en som har litt peiling som kan få det til. Er jo ferdig fra lakk også nor jeg kommer hjem så tror jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Klart du finner ut av det med motoren. Ikke så mye som det kan være. Er ikke start sperre i lednings nette ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Klart du finner ut av det med motoren. Ikke så mye som det kan være. Er ikke start sperre i lednings nette ditt da? Hvordan vet jeg om det er det da? eller det var en ledning som va kappet i 2 å sjøtt på 2 ledninger som skulle gå fram i bilen, akuratt som en knapp som måtte vippes over får å få strømkretsen "hel" men den sjøtte jeg på til orginal igjenn. Men skal prøve å se om jeg får fått noen som har litt mer peiling på det til og se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Har du godt over å sett om du har kobla riktig? Her er en som funker. Dersom man har facelift E30 uten ABS, har man koblingsskjema her.GJELDER M50 25-PIN MOT E30 20-PIN (RUND KONTAKT) E36 MOTORKONTAKT - E30 MOTORKONTAKT Nr 21 Tykk grønn (spenning +) - Nr 7 Tykk grønn Nr 23 Brun/grå (oljetrykk) - Nr 5 Brun/grønn Nr 12 Brun/fiolett (vanntemp) - Nr 4 Brun/fiolett Nr 15 Sort/grønn (Starter shedder relay) - Nr 15 Sort/grønn Nr 18 Sort/gul (Starter) - Nr 18 Sort/gul Nr 25 Blå (Ladelampe) - Nr 1 Blå Nr 20 Sort (Turteller) - Nr 9 Sort Nr 13 Grønn/fiolett (Bensinpumpe) - Nr 13 Tykk grønn/fiolett Nr 19 Hvit/grønn (SI reset) - Nr 11 Hvit/grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Har du godt over å sett om du har kobla riktig?Her er en som funker. Dersom man har facelift E30 uten ABS, har man koblingsskjema her.GJELDER M50 25-PIN MOT E30 20-PIN (RUND KONTAKT) E36 MOTORKONTAKT - E30 MOTORKONTAKT Nr 21 Tykk grønn (spenning +) - Nr 7 Tykk grønn Nr 23 Brun/grå (oljetrykk) - Nr 5 Brun/grønn Nr 12 Brun/fiolett (vanntemp) - Nr 4 Brun/fiolett Nr 15 Sort/grønn (Starter shedder relay) - Nr 15 Sort/grønn Nr 18 Sort/gul (Starter) - Nr 18 Sort/gul Nr 25 Blå (Ladelampe) - Nr 1 Blå Nr 20 Sort (Turteller) - Nr 9 Sort Nr 13 Grønn/fiolett (Bensinpumpe) - Nr 13 Tykk grønn/fiolett Nr 19 Hvit/grønn (SI reset) - Nr 11 Hvit/grønn ok, tusentakk yngve hehe. skal sjekke med en gang jeg kommer hjem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Selger du eventuelt i deler oxo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Selger du eventuelt i deler oxo ? Ikke uten at du kjøper deler for 50k feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg