ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Faen jeg har lyst på! Men for dyrt.. Du vil sikkert ikke drive med flere prosjekter?? Har ASA BBS 18 " til deg vis du skla ha?? Ligger bilder av felgene på felger og dekk Deilig bil du har, ekstremt lyst på denne <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 hmm interisant, hva er prisen på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 mulig jeg spør dumt nå men har du godkjendt den med motor? å div? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Ikke no som er gokjent siden den netopp er "ferdig" Men er jo bare å stikke opp på BT og gokjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Det er vel ikke "bare".. Vet om noen som har fått det godkjent, men må ha endel dokumentasjon osv, men det lar seg gjøre. Kanskje ha på mindre bremser på godkjenninga da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 140/bud sånn som den står nå, litt småtteri som må fikses før den er 100% ferdig. blant annet feste selene og setene og montere dørhåntak og div lister en film http://s142.photobucket.com/albums/r100 ... splast.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Fortsatt til salgs, prisen er diskuterbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Får du denne godkjent med K-sport bremser osv? Mye penger for en slik bil, men hadde vært sykt gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Får du denne godkjent med K-sport bremser osv? Mye penger for en slik bil, men hadde vært sykt gøy.. Er mye penger ja, men er faktisk så mye + mer å mage 1000 timers arbeid det koster Har ikke noe tuv papirer på dem, men har papirer på alt det andre. Om du ikke får gokjent bremsene så er det ikke akuratt noe problem å selge de/bytte til m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 140.000 for denne bilen er RAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 140.000 for denne bilen er RAN! Ja å du er altid positiv. Bare ikke gidd å komenter i postene mine du er altid like negativ. Misunnelse på gang siden folk synes en uorginal er penere en orginal? Men din er jo best uanz så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 140.000 for denne bilen er RAN! Ja å du er altid positiv. Bare ikke gidd å komenter i postene mine du er altid like negativ. Misunnelse på gang siden folk synes en uorginal er penere en orginal? Men din er jo best uanz så. 1. Tror ikke misunnelse er noe problem småen. 2. Hvem sier hva er penere? 3. Den som eventuelt skal kjøpe den bilen bør lese og se hele prosjekt tråden. Er jo gjort utrolig mye dårlig arbeid under den lakken. De glassfiber skjermene tror jeg kommer til å sprekke før eller senere. Har og hørt rykter om avispappir og sparkel for å fikse kanalene. For det gikk greit siden du skulle ha M3 skjørtet utpå uansett...jeje! For all del, stå på og prøv å selg. Eneste som selger den bilen er fargen, felgene, bremsene og stolene. Synst bilen ble veldig pen nå som den er "ferdig", men er så synd at den ikke er så bra under som den ser ut til å være. Glassfiber blir ikke det samme som stål uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 OoOoO, småen Skal ikke nevne navn men er mange som har sett den på autoslalom og studert den der. Men det me avispapir må du vise meg. Planen var og ikke sveise kanalene siden jeg ikke hadde sveiseaparat, men pappa synes det var får gale og gjøre det skikkelig når jeg først holder på. Så jeg fikk en karossoriarbeider til og sveise alt rustet i kanalene og gulvet. Les i prosjektet så ser du det. Skal ikke prøve får harde live og selge jeg, er ikke vits å selge siden jeg ikke har noe utgifter med å ha den stående på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 OoOoO, småen Skal ikke nevne navn men er mange som har sett den på autoslalom og studert den der. Men det me avispapir må du vise meg. Planen var og ikke sveise kanalene siden jeg ikke hadde sveiseaparat, men pappa synes det var får gale og gjøre det skikkelig når jeg først holder på. Så jeg fikk en karossoriarbeider til og sveise alt rustet i kanalene og gulvet. Les i prosjektet så ser du det. Skal ikke prøve får harde live og selge jeg, er ikke vits å selge siden jeg ikke har noe utgifter med å ha den stående på verksted Hvem som sier hva bryr jeg meg lite om, er ikke så fornøyd med bilen min selv. MYE som jeg vil gjøre. Felgene er jo mega kjedelige og lakk jobben på den suger tiss, det gjør jo forsåvidt den kjedelige 4'eren. Så det ble sveist ja, hørte bare noen mommla om at det ble tatt en snarevei. Utgifter blir det jo på den viss du skal bygge videre. Gjør den ferdig slik du vil ha den før du selger er min mening da! Du er jo langt over halv veien slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg