hagenisse Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Pr. dag selvsagt. 600,- pr heat hadde jo vært festlig...
Thorstein Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Det var godt og høre. Var redd det kunne blitt dyrt...
RR Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Hei Det er 100db Her er det plass til mange Vi har kjøring fra kl 1000- til kl 1800 kr 600,- for kjøring Prøveskilt er lov !!
336mik Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hvordan få kasko på klistrekjennemerker da? Må man løse egen forsikring via eget forsikrings selskap? En ting jeg alltid har lurt på,hvorfor må man ha mer enn ansvars forsikring når man skal kjøre på bane,siden ingen forsikring(annet enn personskade kanskje) gjelder ved banekjøring. Og hvis man har registrert bil,så holder det med ansvars forsikring også? Spør ikke for å være vrang,bare kort og godt fordi jeg lurer.
Gjest Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 -Tirsdag 23. juni Vålerbanen -Torsdag 20. august Vålerbane hvorfor står ikke disse dagene på termin lista til www.vaalerbanen.no?
RR Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 -Tirsdag 23. juni Vålerbanen-Torsdag 20. august Vålerbane hvorfor står ikke disse dagene på termin lista til www.vaalerbanen.no? det vet ikke jeg...men kan sikkert finne det ut
RR Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Hadde vært flott med tilbakemeldiger på om dere tok turen ? Kjøring starter kl 10 og avsluttes kl 18 Kunne du tenkt deg å stå flaggvakt kombinert med filming/bilder eller bytte mot kjøring ? Ta kontakt pr mail ruud@elektrikergruppen.no Rudskogen lørdag 9 Mai
SteffenM2 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Kommer jeg, uten bil selfølgelig, men har med kamera. Hvordan er mulighetene for og stå på indrebane?
spruddel Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Mulig jeg tar turen for å se. Dette er åpent for alle bilmerker eller? Hvordan pleier det å være med tanke på å sitte på som passasjer? På BMWCCN-treffene har jo dette alltid vært veldig greit, får nesten alltid sitte på med noen og lufta seg litt utpå banen Koster 100 kroner for å bare se på?
Chris_325iM Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 jeg kommer lørdag! har alt for mange sommer dekk som har hopa seg opp i vinter!
Ellingsen B. Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg skal prøve å komme. Sugen på å lufte bilen litt nå ja
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Mulige jeg skal lufte bimmern litt 9.mai.. Vet ikke helt enda...
RR Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Hei Her kan ALLE komme Det er som sagt bare å dukke opp ,for de som ønsker å kjøre -Husk at vi har DB måling (100db) -Vi må finne på noe lurt slik at alle kan være med på å ikke dra "alt" inn i depoet ,vi må også på dette treffet dele depoet med GOKART folket Dette gjør at plassen blir mindre . På vårt forige treff bar dette ut i litt kaos....til å begynne med Hvis alle kan være med å bidra til at vi alle kan få max ut av depoet ved å få hengere + biler som IKKE skal brukes ut av depo omeråde hadde dette vært et stort bidrag -Bilene kan også lastes av ved ingangen av portomeråde der man betaler inngang ,samt at hengere kan også parkeres der VI håper på pent vær og masse action Lurer dere på noe annet kan dette rettes direkte til meg på mail ruud@elektrikergruppen.no eller mobil 91531334 Ha en god søndag ! NB Husk å rydd i depoet etter deg så slipper jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå