Yngve Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Noe av det råeste som er å oppdrive til 4bolt e30. Nypris over 29000,- selges 10000,- Som nye. Bare seriøse henvendelser takk. Tlf 91636229
Steven Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Regner med disse er tüv godkjente til den prisen?
Yngve Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Eg har ikke tuv papirer til de, men det eg mulig det det kan fåes fra movit. Dette kan eg ikke garantere. Kvalitet koster- samenligner du disse med k-sport eller lignende blir det som å som Lada vs Bmw. Kalipperene er samme som står på Porsche 996 orginalt. Det er vel og samme som Helge Vik har på sitt godkjente E30 monster. Det sier vel litt om kvaliteten.
morteym Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 MOVIT er vel samme bremsene som porsche har, bare at de lager andre fester tilpassa andre merker og setter navnet sitt på. De er vel også tuv-godkjente, men hvordan det er å få tilsendt papirer vet jeg ikke, men du kan sende mail til per@alltombilen.com og spørre. Han er importør for scandinavia eller no.
Yngve Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Har fått ett par bud via pm nå- men prisen er 10k. Sjekk gjerne nypris på Koed FØR dere pruter.. (Eg kan til nøden stå for frakt: Ang slitedeler til dette er det ingen problem å få fatt i, når den tid kommer. Til opplysning reiser eg i sjøen på torsdag- så da er de ikke tilgjengelig de neste 14 dagene.
Yngve Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Er det virkelig ingen som vil gjøre ett røverkjøp??
Yngve Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 skulle bare hatt cash Ja, det er ett evig problem med cash.. Men om du er seriøst interesert kan du få betale i 2 omganger, om det skulle lette saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå