knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg er så utrolig enig i at du skal få på Minilite på Corollaen, eneste rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Andre felger vil gjøre susen, ja. Jeg støtter tanken på Alpina og jeg ville stoppet på 16", bare for å beholde den "urørte" looken så mye som mulig. 40mm senk sammen med 16" med 205/45 tror jeg blir en pen kombinasjon. Det er i hvertfall mitt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Et bilde av bilen fra i dag. Plutselig kom det snø! Så da kunne jg ikke vaske den, derfor gadd jeg ikke ta masse bilder. Det ble med det ene. Jeg vurderer forøvrig denne looken her (mtp. felger) på sommerstid også. Har begynt å få sansen for originale hjulkapsler. Det eneste er at jeg synes den blir litt ullen i styringen med 14-toms felger. Har dette bare med å gjøre aet det er vinterdekk? Noen synspunkter? Det er vel kanskje ikke til alles smak, hehe Her er en video av en annen E30 med disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Takk, Østgaard! knut_olestad, de planene har jeg gått litt bort fra. Selv om det ville sett bra ut tror jeg ikke jeg vil skru noe på den bilen som ikke gjør den mer original enn den er (noe som i og for seg er vanskelig). Når det er sagt har jeg lyst på originale hjulkapsler til den! De er så stygge at de blir kule EirikL, ja det er et godt poeng. Senk blir det nok ikke noe av, men det ser jo eegentlig litt dumt ut med forholdsvis store felger uten senk. Men som nevnt ovenfor kan det faktisk hende det blir hjulkapsler på den på sommeren også. Vi får se Her er et bilde av Corolla'en fra i dag også. Den står under en carport for vinteren. Jeg fikk start på den (etter litt pumping av gasspedal) og prøvde å kjøre på den lille veien utenfor huset. Det var helt håpløst grunnet overfylte og 165mm brede sommerdekk. Også UTEN diffbrems da! Hva var det Toyota tenkte med?? Haha, men den skal ikke brukes i vinter uansett. Må bare passe på at den fortsatt går og ikke bremsene setter seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Herlig orginal bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Morsomt å se så strøkne biler Rollaen så veeeldig bra ut. Må spørre, har du hytte i området rundt Sjusjøen/Ljøsheim? Omgivelsene ser så kjente ut. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Morsomt å se så strøkne biler Rollaen så veeeldig bra ut.Må spørre, har du hytte i området rundt Sjusjøen/Ljøsheim? Omgivelsene ser så kjente ut. hehe. Takk! Corollaen er i veldig fin stand ja. Noen småbulker på panser og en framskjerm med litt annen nyanse (har en skjerm til som jeg driver og pusser opp), men null rust og 100% bra teknisk. Hehe, nei det er nok Blefjell. En halvtimes/tre kvarters kjøretur unna Kongsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg ser du kjører Hakka RSi på vinteren med 325'en. Hvordan synes du de funker? Har de samme dekkene på min, men ble kun anbefalt dem pga 4-hjulstrekken. En forhandler her oppe som mente de hadde for dårlig drenering som følge av dekkmønsteret til å funke godt på rwd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg ser du kjører Hakka RSi på vinteren med 325'en. Hvordan synes du de funker? Har de samme dekkene på min, men ble kun anbefalt dem pga 4-hjulstrekken. En forhandler her oppe som mente de hadde for dårlig drenering som følge av dekkmønsteret til å funke godt på rwd... De fungerer helt fint til mitt bruk. Det skal sies at bilen ikke blir brukt så ofte på vinterstid. Vannplaning har ikke vært noe problem i det hele tatt, og jeg synes den oppfører seg bra i slapseføre. De forrige vinterdekkene var utrolig gamle og ganske slitte så den er hvertfall mye bedre enn den var før. Men jeg er ingen racersjåfør og så lenge man kjører etter forholdene fungerer de utmerket. De er helt greie å sladde litt med ogsål Men de svelger enormt masse småstein, jeg brukte omtrent en time per dekk på å pirke ut dritten i fjor vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Var ute og tok noen bilder av en vinterskitten bil her om dagen Lekte litt med de, håper noen liker det de ser! Jeg har funnet ut at jeg virkelig liker denne felgkombinasjonen. Og jeg lover å vaske bilen før jeg tar bilder av den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Fine bilder! Da det gjelder ditt spørsmål fra oktober (litt sent ute ja!) om Rollan jeg så i Stavanger var TV-registrert så trooooooor jeg svaret er ja... Så meget strøken ut, og de er jo ekstremt sjeldne å se på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Fine bilder! Da det gjelder ditt spørsmål fra oktober (litt sent ute ja!) om Rollan jeg så i Stavanger var TV-registrert så trooooooor jeg svaret er ja... Så meget strøken ut, og de er jo ekstremt sjeldne å se på veien. Takk En skikkelig tvilling av min bil! Tøft De begynner å bli skikkelig sjeldne ja. Gleder meg til å ta den ut til våren igjen, men er nok en stund igjen til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 veldig fin E30 du har og velholdt eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Se her ja! Utrolig fin E30! Ser ut som den er tatt godt vare på! Noen spesielle planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Deilige biler Corollaen så meget fin ut flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå