Leadfoot Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Takk CV-Erik: Nei, har ingen spesielle planer for den i grunn Den har stått i garasjen siden slutten av juni så overflate-rust-drepe-prosjektet fra i fjor kunne bli fullført. Mye av lakken fra i fjor flasset av i vinter... Skal prøve igjen i år. Så bilen har blitt kjørt en langtur til Østerdalen og ellers 3-4 kortere turer i sommer Blir trolig mindre vinterkjøring på den fremover også, er ikke noe keen på at den skal ruste mer... Har nevnt nye felger et par ganger i denne tråden. Dette har ikke skjedd enda, og har egentlig ikke hastverk med det, hehe. Men det blir vel etterhvert. I all hovedsak skal den bare koses med Code13: Det har jeg Har pusset opp originale hjulkapsler til den! Haha, ikke akkurat pene men jeg digger dem fordet! Hehe, dro en tur til Langesund for å se Postgirobygget på Wrightegaarden, "fiffet den opp" litt Satte takstativ på den med ski og campingstol, tok av hjulkapslene og teipet x-er i lyktene og racingtall i bakrutene. Haha, det så ganske dumt ut, men litt moro også. Denne skal inn til EU-godkjenning i neste uke. Vurderer å selge den etter den går gjennom. Hvis noen er interesserte er det bare å sende PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Syns den var meget stilig! Likte godt med takstativ og ski på Du må jo ikke selge den, iallfall beholde den strøken i noen tiår til så får du sikkert en samler som skal ha denne. hva koster en sånn en idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Hehe, jeg får se hva som skjer... Jeg digger bilen, og kommer sikkert til å savne den når den er borte, men det er så mye bra biler i verden som jeg vil prøve Skulle gjerne hatt et billig vrak av en vinterbil (uaktuelt å kjøre Corollaen, og vil ikke bruke E30en, selv om den er så altfor morsom å leke litt med). Og i tillegg har jeg så utrolig lyst på E21 323i... KE30 ligger ute fra 10k til 45k sist jeg sjekket, så de er forholdsvis billige veteraner, både i innkjøp og hold. Jeg ga 33k for min, jeg har kjørt den 8000km uten ett eneste feilslag. Krever veldig lite så lenge man skifter olje og holder den laaangt unna veisalt. Hvis man i tillegg vasker den regelmessig og bruker den med dannelse (som seg hør og bør med en slik bil) er den en evighetsmaskin. Pen bil selv forresten, litt senk så blir den nydelig Tror den hadde blitt råstilig hvis du folierte den i en dakargelb-type gulfarge, gjerne matt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Skjønner hva du mener. Jeg kunne godt ha tenkt meg en gammel bil men har ikke plass. Madammen kjører bmw'n og jeg kjører opel vectra. Måtte såfall bytte ut vectraen, men da har den ikke garasje plass - og det blir for synd å la en gammel klassiker stå ute + blir for dumt å la den dyreste bilen stå ute. Takker ja senk kommer når jeg får tid og penger. Ja har tenkt mye på å foliere i matt gul + sorte detaljer - bruce lee farger. Vi får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Vil ha flere bilder av 325n jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Har desverre ikke fler for hånden! Den står parkert for vinteren... Har forøvrig solgt Corolla'en (tilbake til han som hadde den før meg). Jeg hadde planer om å kjøpe en vinterbil, men det ble det ikke noe av. Ikke enda hvertfall, vi får se hva som dukker opp på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Skamme seg at du solgte Corollaen... Som du kanskje har fått med deg, så har jo jeg handlet meg ordentlig bil nå også! Hadde gjort seg med noen bilder sammen ! Kjøp tilbake Corollaen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Dårlig timing! Hehe ja spøkte med det når han kom for å kjøpe den tilbake "Nå er det din tur til å ha den, så kommer jeg om halvannet år og kjøper den tilbake!" Savner bilen, kjente det skikkelig når han kjørte avgårde. Så bakenden på den og minner fra nesten før jeg kan huske veltet frem. Besøkte ofte besteforeldrene i Sauda når jeg var liten, og husker (såvidt det er) gamle Toyota/Mazda/Nissan derfra, når de fortsatt var vanlige. Jeg kan ikke ha vært mer enn 4-5 år, men husker bilene og det er nok en stor grunn til hvorfor jeg kjøpte Corolla'en. Har tenkt å kjøpe veteranbil igjen, må bare finne noe brukbart og interessant først (på studentbudsjett). Meeget pen bil du har fått deg forresten, kommenterte tråden din for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 er dette en import bil siden du får nærlys, fjernlys og tåkelys til å lyse samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nope, eller kan være den her er det, men min er solgt ny i norge og kan dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nærlys og fjernlys samtidig? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Denne er kjøpt ny i Norge! Min far kjøpte den ny i Kongsberg. Har forresten kjøpt meg vinterbil nå, en 1978 Volvo 244DL! Har bare bilder fra salgsannonsen, men her er vidunderet! Har utrolig blandede følelser for denne bilen. Jeg digger den. Skrekkelig bil. Men den er billig, har manuell kasse og bakhjulsdrift, og er ikke ihjelkjørt/skrudd. Akkurat EU-godkjent er den også! Lettere på rumpa enn E30n og den gir ingen skyldfølelse når man tukter den litt. Har et par planer for den men vi får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nope, eller kan være den her er det, men min er solgt ny i norge og kan dette hmm. når jeg slår på tåkelysene på min så går det ikke ann å ha på noe mer en parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Likte 325'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nope, eller kan være den her er det, men min er solgt ny i norge og kan dette hmm. når jeg slår på tåkelysene på min så går det ikke ann å ha på noe mer en parklys Trekk brytern helt ut og trykk på tåkelys Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå