raytech76 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Noen som har erfaring med bremseskiver fra koed? Disse var da utrolig billig!!
marararius Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har kjøpt til bilen min nå, men ikke montert noe enda da bilen står inne.. Var fin pris på de ja. Kjøpte orginale.. Så veldig bra ut
marararius Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har kjøpt til bilen min nå, men ikke montert noe enda da bilen står inne.. Var fin pris på de ja. Kjøpte orginale.. Så veldig bra ut
Eksos Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har montert skiver og klosser derifra på min for ett par-tre mnd siden, har ikke noe å utsette på dem enda iallefall, ikke noe kast, og de bremser som de skal Latterlig billig, uten tvil! Av merket febi-bilstein..
Whistler Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har akkurat bestilt til min e39. 2300 inkl. frakt for hele bilen inkl. klosser. Veldig billig! Spent på kvaliteten.. Mekonomen skal ha over 5000...
EBørøsund Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har kjørt på koed sine skiver og klosser noen måneder nå. Byttet bare forran for å prøve de, og det blir de samme bak også. Rette og fine, god bremsekraft og BILLIG, meget billig;)
gnurre Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kjøpte klosser og skiver fra koed. Ingenting og si på prisen. ca 3000 inkl sko til handbrekk. Dessverre er det nok kast i en av skivene. Har i alle fall fått vibrasjoner i rattet under oppbremsing i litt fart. Er dette en reklamasjonssak??
tunamgu Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 klossene til e36 var elendig kvalitet.etter noen uker skrek de hele tida og støva som hest. kjøpte redstuff,og da ble det stille.bare 100 lapp mer på redstuff hos motortechnik(bmwccn rabatt),verdt pengene.
marararius Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kjøpt alt nytt av bremser til min e36 også på Koed, skriker litt i bremsene når jeg bremser. Vurderer å prøve noen andre klosser. Støver endel også! Men til den prisen kan man ikke klage
Snake____1 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 klossene til e36 var elendig kvalitet.etter noen uker skrek de hele tida og støva som hest.kjøpte redstuff,og da ble det stille.bare 100 lapp mer på redstuff hos motortechnik(bmwccn rabatt),verdt pengene. Redstuff "spiser" jo skiver da
Yngvejos Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Jeg har skiver og klosser fra koed. Skivene er jeg veldig fornøyd med, men klossene tåler varme dårlig. Etter litt inspirert kjøring, begynner det å lukte svidd treverk, og bremsene fader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå