Ta2 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Rundkjøringa? Ja, du hadde det veldig travelt ut i rundkjøringa ved Rælingstunnelen litt før 19:30 i går kveld. Ble stående ved siden av deg i den blå bilen min. Var litt vanskelig å ikke legge merke til bilen din med den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Var det deg? Jeg så en blå bmw på siden men hadde jæ... dårlig tid. Da jeg skulle kjøre igang var det GLATT og ræva var på vei inn i deg trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hehe.. bimmers ser deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 meget pen bil monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hehe.. bimmers ser deg.. Hehe Ja det må jeg si... Passe på litt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 meget pen bil monica Takk takk Hyggelig å "høre" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Kjørt ned noen flere kjegler idag eller? Det var kult med autoslalom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Her fra Autoslalomen i 17.4.09 325`en din som står baki der Joachim? Knall bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ja tok 2 Men tid på 54:5 etter på runder så må si meg fornøyd med det til å være første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 pen bil! åssen gikk det med døra etter at den steinen slo borti? 54,5 er bra tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Ble ett lite merke på forskjermen men skal jo lakkere uansett.. Kjørte ikke for å få en bra tid men for å prøve. Men da jeg fikk den siste tiden ga det greit blod på tann! Gleder meg til neste gang og skal da kjøre mer enn 5 ganger Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Syntes du kjørte ganske bra Monica. Har du holdt på med drifting (syntes høre noe prate om det igår)? Husk å melde deg på til denne adr: bmwe36@frisurf.no Terminlista finner du her: http://www.bmwccn.no/ost/aktiviteter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Takk for det Glenno Har prøvd litt drifting ja. Var biler til det jeg bygde før jeg bytta til m3. Vil heller kjøre tider. Har jo kjørt på Våler og Rundskogen noen ganger men aldri autoslalåm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Strøken bil og strøken dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hvis du ser det utifra det bildet er du god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå