[space] Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Flere bilder av deg her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 669/detail Og takk for nest sist i Lillestrøm Er vel ikke SÅ mange blonde jenter i gul m3 rundt i strøket der? Hva driver du med her egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Siste der lurte jeg også på? (Så ut som bremsen på ene siden foran låste seg ved for hard nedbremsing, samtidig som bilen var i sving). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 ...eller kanskje Kjetil nappet i brekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hehehe Jo det skal jeg si deg; bremset og cluchet samtidig i en svingen. Ikke spør hvorfor for det vet jeg ikke Kjørte jeg etter deg gjennom teknisk v Lillestrøm kanskje? Med hjertet i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ææ, da sjønte jeg den. Ikke lett treffe bestandig riktig fart, brems, gir valg og tangering. Jeg fant ut at jeg hadde alt for lite dekktrykk men kjørte 2 ganger så fornøyd nok jeg for egen del . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ja det gikk litt fort der da.. Og da går man rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjørte jeg etter deg gjennom teknisk v Lillestrøm kanskje? Med hjertet i halsen... Hehe, det stemmer Var nesten forundra over at du ikke ble stoppa jeg også Jeg følte jeg hadde mitt på det tørre der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Når politibilen vrengte ut med sirener foran oss var jeg sikker på det var meg som skulle bli dratt inn. Dårlig tid hadde jeg også og da er det jo en selvfølge å bli dratt inn i noe sånt. Kjørte fordi der gangen før også og dem så veldig etter meg. Du hadde/har vel litt brede hjul bak? La merke til det se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hehe, ja er 265/30 bak, og 235/35 framme. Kan jo ikke kjøre HELT standard heller De bildene av bilen din var forresten skikkelig tøffe! Må få til et rig-shot av min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå