LarsiPan Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Noen som veit åssen det ser ut med haifinne på E28? Blir dette for harry? :--) Hadde vært fint om noen har hatt bilder av det
E28 TURBO Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 hva fan? Ikke gjør d da! Prøv heller på en amazon eller granada
LarsiPan Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Haha, jeg har ikke tenkt å montert det nei.. klarte bare ikke å se det for meg, så tenkte kanskje noen hadde bilder. Var jo litt overdreven stor den på bilde der da
Superbeetle Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Det burde ikke engang gå an å foreslå slikt.. Haifinne er harry på alle biler som ikke har det orginalt..
Simpel Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Neida. På Bilextra har de haifinne og i katalogen garanterer de at det "gir bilen et sportslig og eksklusivt utseende".
jon///M Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 haifinne er også harry om det er orginalt. herregud så stygt!
Superbeetle Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Neida. På Bilextra har de haifinne og i katalogen garanterer de at det "gir bilen et sportslig og eksklusivt utseende". hehehehe... Ja når jeg tenker meg om så har jeg ikke sett det på en E28, så kanskje jeg må trekke tilbake innlegget mitt
BMW89 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 jeg syns haifinne er fint på biler som har det orginalt blant annet e60.
LarsiPan Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Neida. På Bilextra har de haifinne og i katalogen garanterer de at det "gir bilen et sportslig og eksklusivt utseende". Hahaha Det sier de om felgkapslene på biltema også
Gunnar Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 E28 er i dag bare kule om de er rustfrie, ryddige, pene og tilnærmet originale. Lufteriller, haifinne og vinger fra Biltema eller BilXtra gjør bare at det ser ut som den kommer fra øst-europa. Den er for gammel til at noe av det passer inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå