Kny Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Utrolig pen E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Digger også det ombygde dørtrekket ditt med 4x 6" høytalerne må få en forsterker der nå så blir det bra:D Jeg vil være med å skru potte i morra:D Strøken har den blitt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Noen nye bilder, med nye felger Veldig pen E36 du har Hvor har du tatt disse bildene? så ut som en bra location! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Disse bildene er tatt på et pukkverk i Enebakk. Rett ved Havaristen, vis du er kjent utover der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Fått på ny eksospotte. Ser litt bedre ut. Har også fått kobblet Jehnert Sound anlegget, kan ikke si annet en at det spiller meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 PENT! Skulle gjerne gjort noe slikt i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Disse bildene er tatt på et pukkverk i Enebakk. Rett ved Havaristen, vis du er kjent utover der. Er ikke så kjent utover der, men dit SKAL hvert fall jeg og ta bilder Tøft å bilder ved pukkverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bare å søke på Havaristen Enebakk på kartet på gulesider. så er det rett på andre siden av riksvegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Det spilte bra ja! Det var jo det jeg sa, hehe=) Suveren lyd til å se så cleant ut spør du meg.. Bilen har blitt en meget pen e36, absolutt! Men jeg ser du trenger noen m3 innstegslister, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Liten update. Gule tåkelys og carbon DTM leppe. Hva synes dere, kult eller harry?? Trenger også noen innspill om hva jeg bør gjøre med hovedlyktene, beholde de, eller få tak i noen orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 knallharry med gule og hvite lykter! alt gult, eller ingenting sier nå jeg... man har ikke blå sko, til sort dress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Evt. gule tåkelys, og lyktene nærmest nyrene også gule, resten hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 joa, enig, men litt vanskelig når man ikke har lykter med glass inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Sånn er det jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå