Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo denne tråden skal ikke ligge i salgs annonse tråden...

Pakkisser er folk d og...

D er mye av dem som ødelegger biler men heng ikke ut alle for d..

Personlig liker jeg ikke noe serlig slike folk... men dette er ett seriøst og bra forum så vennligs ikke ødelegg salgs sidene med dette drittet..!!

Ellers ha en hyggelig påske alle bmw fans..!!

Skrevet
Fy faaaen jeg er med ass! Noe av det verste jeg har sett!!!Fytte helvette ta pakkisa!! "let us kill them all" :D

jeg er med, jeg ordner balltre... :D

tosk!

Skrevet

Hva er dette for noen patetiske tullinger vi har med å gjøre i denne tråden? Maken til rassistiske og uvitende innlegg skal man lete lenge etter her på forumet. På tide å skjerpe seg og tenke litt før man skriver... :roll:

Skrevet

Enkelte av desse kommentarene her inne er direkte rasistiske...

Men kva er det som er galt med denne bilen egentleg? Dersom det er ein M3 motor i bilen, så er jo 18.000kr ingenting å klage øve. Enkelte småting er jo det selvfølgeleg på bilen. Mangle tåkelys, skeiv front, stygge felger, stygg i lakken, jalla setetrekk osv.

Skrevet

synnes d er veldig trist å få slike nedlatende kommenarer på et slikt forum... selv om d ikke er pointa direkte til noen. men det sier bare noe om hvor idiotisk d er å komme med slike utsagn. se rundt omkring det er over med tiden der man hadde slike biler, hvis man ser litt nøyere så tilhører slike biler nå Kurdere iranere osv, folk som ikke har vært så lenge i Norge. Man ser godt at d der ikke er pakistaner. uansett alle har en unik smak. som man sier du trenger ikke å like samme jente som jeg ville ha likt, alle har sin smak,

greit å komme med kommentarer at bilen er stygg og kunne gjøres finere men å komme med slike patetiske komentarer, har jeg bare en ting å si VOKS OPP!

Skrevet
Som jeg sa til de her hjemme når jeg fant den annonsen igår: "Jeg får lyst til å dra inn til Oslo bare for å slå han som selger bilen"

IDIOT! :P

Hey, kid. Ta nå å gjør det da. Kanskje han jekker deg ned et par hakk.

Skrevet

en god idè å stenge denne tråden og folk som lager slike. unødvendig. la folk selge i fred og bry deg med egne ting.

og hvem er så dumme og ikke skjønner at han mener m3 styling? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...