Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
en god idè å stenge denne tråden og folk som lager slike. unødvendig. la folk selge i fred og bry deg med egne ting.

og hvem er så dumme og ikke skjønner at han mener m3 styling? :o

hmm, var du veldig smart da du gikk på skolen :roll:

man kaller ikke pakkisbilen sin for en m3 pga den har en skeiv m3 frontfanger.etter selgers oppfattning er bilen en ombygd 93mod m3, på 150hk.

han skal ha pluss for de flotte bildene av de snaisne kantkjørte felgene...... :roll:

syns nesten synd på slike selgere....og ikke minst bilene som slike selgere eier.

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Helt ærlig så syns jeg folk skal ha rett til å si det de mener. :)

Men husk EN ting: Når du/dere skriver slike inlegg, vil graden av seriøsitet utad mot andre, synke betrakelig. Dette vil kunne bite deg i ræva mer enn en gang ved feks. salg eller teknisk rådgivning.

Jeg har også mennesker jeg ikke liker, men lærte meg etterhvert at det er like greit å holde det for seg selv, ihvertfall ikke kringkaste det til offentligheten på denne måten.

Hva mannen som har skrevet M3 i annonsen sin mener, er uvisst, men kansje han ikke er helt up to date på hva som er M3 og ikke M3? Jeg sier ikke at karen er dum ,sier simply at det er ikke alle som kan like mye om BMW som de fleste her inne. Knowledge is Key. Knowledge is Freedom.

Til slutt vil jeg bemerke at når jeg sier dette, er det kun ment til det mest positive for du/dere, da jeg selvfølgelig ønsker at vi alle her inne skal være mest mulig voksne og holde ting på et dannet nivå.

AJ

Skrevet
AJ: +1

(glad ingen ser min bil om dagen, kunne blitt utsatt for vold da skjønner jeg... :) )

he he..samme her...folk må skjerpe seg..selv om Ali ikke helt vet hva han selger så vet dere det..å da er det bare og gi faen om dere ikke liker det..

ps dere skulle sett hiacen min...hadde vært 7 fot under torva hadde dere fått sett den....

Skrevet

Veldig dumt at et seriøst forum som bimmers.no skal bli "ødelagt" av dumme kommentarer framsatt av få personer.. Greit nok at folk har egne meninger, men hold de for dere selv. Er nok en del folk her av utenlandsk opprinnelse, som gjerne har mye tøffere/finere bil enn dere rasister har, og de synes sikkert ikke det er noe særlig å lese at de har ingen rett til å leve.

Har også på følelsen av at de som tenker i de baner, ikke kjenner en eneste av utenlandsk opprinnelse. Jeg kjenner flere, og alle er greie. De er på ingen måte annerledes enn oss hvite nordmenn.

Syns forøvrig at alle disse postene der det er quotet til de rasistiske utsagnene, samt de som svarer til de og henger seg på den negative trenden, bør slettes, enten av brukerne selv, og om det ikke skjer, av moderatorer. Ingenting å spare på!

Tilbake til saken: morsom annonse, og han har nok gjerne ikke så mye peiling på bil generelt nei! Bilen i seg selv var jo ikke skamstygg, og burde kanskje ikke vert så vanskelig å selge om det ikke sto så mye rart i annonseteksten, men det rattet med flammer på, og setetrekkene kunne han fint spart seg for i mine øyne. Gjør ikke bilen noe som helst godt!

Skrevet
tror folk har skjønt det nå... :)

Er helt enig med dere ovenfor her, men husk at han faktisk har lagt bilen sin ut på internett og risikerer dermed at folk kan kommentere annonsen...

Jeg har ingen problemer med at sånne tråder som kommenterer litt teite/uheldige annonser eksisterer, syns bare det er morsomt. Håper at jeg selv klarer å unngå å dumme meg så fullstendig ut når jeg skal selge noe, så ingen kan sitte på et annet forum og mobbe meg :)

Var bare holdningene jeg reagerte litt på. Folk skal få lov å ha slike holdninger, men ikke vær så teit at du uttrykker de på et offentlig forum, der mange som leser gjerne er av den typen du ikke liker.

Skrevet

hvorfor blir det truet med å stenge en tråd forde noen idioter ikke klarer å tenke lenger enn hvilken farge de ser..

Da får jo de siste ord og. Bedre å heller stenge sånne folk ute.

Skrevet
ser ut som bilen er pisseskev på ene bildet av fronten, Noe rart med venstre side på frontfangern også.

Den har vært skada ja. Ser det på lang avstand, Jøje meg for en automobil!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...