Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Han skjønner vel selv at det ikke er en M3! Men å skrive M3 i overskriften gjør at flere trykker på den for å se.

Hadde han skrevet "M3 optikk", hadde vel alt vært greit...

Mange som gjør det, på alt fra 316 til 328.

La nå mannen prøve å selge bilen sin i fred 8)

Skrevet

Jeg tror han hadde hatt raskere kjøpere på bilen om han hadde lagt den under BMW 3 serie en å legge den under M3 på finn sammen med biler fra 180000 og oppover

Skrevet

Tja, hva får man for 18000 egentlig? Det er nå tross alt en BMW med rekkesekser :)

Det at han har kalt den en M3 er jo ikke korrekt men kan også bero på dårlig norsk. For alt jeg vet tror han at alle BMWer i 3-serien er en M3.

For noen idiotiske kommentarer som kommer. Tør ikke vise meg utendørs med bilen min lenger nå, skjønner jo at det er juling å hente hvis bilen ikke er i perfekt stand.

Skrevet
Helt ærlig så syns jeg folk skal ha rett til å si det de mener. :)

Men husk EN ting: Når du/dere skriver slike inlegg, vil graden av seriøsitet utad mot andre, synke betrakelig. Dette vil kunne bite deg i ræva mer enn en gang ved feks. salg eller teknisk rådgivning.

Jeg har også mennesker jeg ikke liker, men lærte meg etterhvert at det er like greit å holde det for seg selv, ihvertfall ikke kringkaste det til offentligheten på denne måten.

Hva mannen som har skrevet M3 i annonsen sin mener, er uvisst, men kansje han ikke er helt up to date på hva som er M3 og ikke M3? Jeg sier ikke at karen er dum ,sier simply at det er ikke alle som kan like mye om BMW som de fleste her inne. Knowledge is Key. Knowledge is Freedom.

Til slutt vil jeg bemerke at når jeg sier dette, er det kun ment til det mest positive for du/dere, da jeg selvfølgelig ønsker at vi alle her inne skal være mest mulig voksne og holde ting på et dannet nivå.

AJ

usaklig og usmaklig kommentar :-P

spis en pølse! ^^ hehe

Skrevet

Jeg har flere ganger opplevd å blir oppfattet som en med fremmedfrykt/forutinntatte holdninger ang. utlendinger.

Det synes jeg er synd og beklagelig, for det har jeg ikke, og jeg prøver å være flink for å ikke bli mistolket på ting jeg sier, slik at jeg ikke skal bli tolket som rasist e.l. (les: en satans forutinntatt egoistisk styggjævel, d gjelder for så vidt du ikke liker hvite, svarte, gule osv...)

Dette bør dere som kommer med slike idiotiske kommentarer her tenke litt på, bileieren her er like mye menneske og like mye (om ikke mye mer, sannsynligvis) verdt som dere.

Skulle gjerne vært med og slått ett balltre i hue og ett i rævhullet på dere selv!

Skrevet

Jeg har kjente en fyr (norsk, med stamtavle) som har sagt "det der er en M3" fordi bilen hadde et ///M merke limt på bakluka.

Denne fyren var over snittet interessert i bil og faren hans hadde en 525i til og med.

Er nok mange som rett og slett ikke vet bedre.

Skrevet

ooohhh jeg har kjøpt den bilen:) nå criuser jeg rundt med den heftige stereoen å de shcpa felga. elsker den nye bilen min:)men den er litt slapp for å være m3 da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...