Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er vel pluss frakt på sharif sine sider? Det er ofte ganske kostbart også. Hvordan er leveringstiden? Har brukt dekkonline en del og de leverer fort og prisene er inkl levering på døra di..

Skrevet
Alle priser er oppgitt inklusiv mva, miljøavgift og frakt til din nærmeste terminal eller til den terminalen du måtte ønske.

Det med at han selger gamle dekk tror jeg er bare tull, har kjøpt dekk flere ganger der og de har vært av nyere dato.

Og til halv pris i forhold til konkurrentene i området her, hjelper på det.

Skrevet

At han har levert ut dekk med gammel datomerking og andre typer dekk enn det som har blitt bestilt er ikke bare tull. En bekjent opplevde faktisk å få utlevert gamle dekk på en felgpakke vedkommende bestilte. Jeg syns heller ikke det blir bedre å handle hos Sharif når de roter og kåler så mye som de gjør. Handlet en felgpakke av Sharif til en VW Bora for litt siden med følgende opplevelse:

Onsdag kl 18.00: 19" felgpakke ble bestilt med Yokahoma dekk. Etter en times tid med venting ble felgene utlevert og turen gikk nedover til Oslo for montering på bil. Felgene passet ikke da det var feil boltsirkel kl 19.50. Butikk stengt kl 20.00

Torsdag kl 09.00: Felgpakken ble kjørt opp fra Oslo og til Sharif igjen hvor det ble utlevert ny felgpakke med riktig boltsirkel. Utlevering tok denne gang 1,5t. Turen bar videre til Oslo for montering hvor den ene felgen ikke passet da det var for lite hull til boltene. I tillegg viste det seg at felgen har vært brukt tidligere da felgen var u-rund. Turen bar opp til Skedsmokorset for bytte.

Torsdag kl. 14.00: Felgen blir byttet. Får ny felg og utlevering tok atter en gang 1,5t. Turen bar igjen videre til Oslo for montering.. Hvor det endelig passet.

At det skal være så mye stress for å få ordnet opp i ting og at det skal ta så lang tid å få utlevert nytt produkt pga. deres feil er etter min mening ikke holdbart. Dette var en av mange dårlige erfaringer med Sharif's dekksenter på Berger på Skedsmokorset.

Skrevet

Hadde ikke handlet hos Tommy Sharif om det så var siste dekkbutikken i landet. Har brukt dekkonline en gang og var veldig fornøyd med resultatet.

Skrevet

Jeg bestilte dekk hos Sharif 24.03 med løfte om en ukes ventetid så skulle jeg ha dekka. 31.03 og ingen tegn til dekk. Ringer butikken og får beskjed om at de skal sjekke det opp og ringe meg igjen. Ingen ringer. Ringer opp igjen 02.03 og får beskjed om at dekka blir sendt samme dag og jeg skal ha de 03.03. Ringer transportfirmaet 03.03 og han snakker med lastebilene over walkie, ingen har dekk fra Sharif. Ringer opp igjen 07.04 og dekka mine er visst sendt og de lover at jeg skal få de 08.04. Fortsatt ingen tegn til dekk og ingen hjelp å få. Ringer opp igjen og får beskjed om at de er sendt og at det ikke er annet å gjøre enn å vente. I morgen er de 7 dagene blitt til 21. Nå venter jeg fortsatt i spenning på om de noen gang kommer :P

Skrevet

leveringstid til dekkonline nå for tiden da?

Lenge siden jeg har bestilt der nå..

Ser der har 285/25-20 vredestein ultrac sessanta til 2430 kr.. Noe som er svinbillig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...