TVL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hei! Ny på forumet:) Kjøpte i høst en 2007 318 dt indiviual. Er veldig fornøyd. Gikk fra V50 til 318, og kan ikke si at jeg angrer... Bilen er fullstappet med utstyr, M-pakke, fullskinn, navi, xenon, panorama osv. I tillegg er den utstyrt med Individual-pakke, som inkluderer spesiell lakkfarge og mykere skinn. Fargen er Moonstone metalic, fargen endrer seg mellom sølv og blåsølv etter lyset. Innvendig har den Syrah blått skinn, svart tak og høyglans sorte pianolister (har ikke fått tatt bilder fra innsiden). Har satt på Black Line baklys (et must). Jeg vurderer 18'' felger, dobbel potte og eventuelt senk. Her tar jeg gjerne i mot tips på hva som kan bli en bra pakke! Som dere ser av bilde, potten er ikke lik andre 318/320. Hadde en kjapp tur av veien i desember, og fikk ikke tilbake orginalenden... Synes egentlig ikke det gjør noe, men hadde vært gøy med rette rør! Beklager at det er kun mobilfoto, og at det er litt mørkt (fargen kommer ikke til sin rett i dette lyset...) men jeg har ikke fått tatt noen gode kamerabilder enda. Njoy! Mvh TVL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Så ut som en flott bil det. Vil kanskje foreslå å "frekke deg til" med 19". Det vil bli optisk mer riktig enn 18", og kjørecomforten blir ikke alldeles hinsides. Er en god del andre E91 her på forumet som har både 19" og 20".. Kikk litt rundt å se hva som faller i smak, er mye pent å velge i Ang eksos hadde kanskje 2x76mm eller 2x80mm vert noe. Ala. Eisenmann. OG, vi vil ha bilder av det interiøret Blått skinn er ikke daglidags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pen bil! Kjør på med minst 19-tom. Nye BMWer SLUKER felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takk for hyggelige meldinger! Skal ut i ettermiddag, skal få tatt noen bilder av interiøret da! Skal se litt å nevnte eksos alternativer. Ja, har vurdert 19'', men blir ikke dette veldig stivt?! Det sitter 225/45-17 og 255/40-17 på i dag, med 19'' må jeg vel opp i 235/40-19 og 265/35-19?! Sett litt i katalogen til GS, hvordan er kvaliteten på felger som leveres derfra?! Kjøpte Black Line lysene derfra (avd. Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Kjører selv med 19 tommere på samme bil og det er en drøm. forskjellen fra 18 til 19 er ikke så stor. og på slike biler er nesten 19 et minimum på sommerstid enorme hjulbuer Nydelig bil foresten, skal bli gøy å få sett hvordan den ser ut innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Har sett bilder av bilen din bjerkis, meget pen bil! Er bilen din kun senket fra fabrikken (M-pakka)?! får vel vurdere 19''nærmere, er jo plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Fått tatt noen bilder, dårlig lys og mobilkamera er jo ikke verdens beste kombinasjon... Blåfargen er ganske diskret, er kun seter og litt i dørpanelene som har farge. Individual skinn har markerte sømmer, noe jeg synes blir ganske tøft! dash venstre foran høyre foran baksete Skal sørge for bedre bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Gratulerer med flott e91. Ikke verst med individual på en 318d, og det merino individual skinninteriøret er jo mye finere både og ta og se på enn vanlig dakota skinn. Jeg har også 19" med kratig senk, og det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVL Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takk! Fornøyd med bil og utstyr. Den e90 din er vel noe av det fineste jeg har sett! Flott forum! Får ganske mange gode (og dyre...) ideer, må litt i tenkeboksen, oppdateringer følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Takk! Fornøyd med bil og utstyr.Den e90 din er vel noe av det fineste jeg har sett! Flott forum! Får ganske mange gode (og dyre...) ideer, må litt i tenkeboksen, oppdateringer følger Takk for det. Og for å friste deg med ennå mer, så anbefaler jeg deg i titte innom www.e90post.com for å se og lese mer om e9X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Du har fått deg en av Norges flotteste 318'er altså! Dette interiøret er bare helt supert! Og som du sier, kontrastsømmen i sølv i kombinasjon med det blålige interiøret er ganske så pent! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fin 318d og veldig morro at bilen er en Individual. Det er ikke mange 318d med såpass med utstyr vil jeg tro. Syns også fargen på setene var fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Aldeles herlig interiør i denne. Mye friskere enn vanlig, "kjedelig" sort skinn Enig i at den fortjener 19" med kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå