bmwhans Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Henta meg ny sommerbil om dagen. Justerbart senkesett, cruisekontroll osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Du har m3 front Ser ut som en bil som blir fin etter en vask og polering Bare synd det ikke var nakkestøtter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Jeg vaska bilen hos mutter og fatter og dro hjem. Når jeg kom hjem så den slik ut.. Våt grusvei = møkk! Har ikke lyst på nakkestøtter bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Så jo ut som en pen bil under alt støve Tøft med kant på M3-felger, men jeg er enig med Mexos angående nakkestøtter. Men vil du ikke ha, så er jo saken grei. Sleng opp en liten bildekavalkade etter neste vask, så få vi se skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Såklart du skal ha nakkestøtter bak Gratulerer med en fin bil du kommer til å kose deg med i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 støv og støv.. litt møkk nederst. var våt grusvei. Hehe. Skal ta bedre bilder, bare det blir fint vær og jeg har polert den. til helga eller noe. Veit ikke hvordan de ser ut med nakkestøtter bak men.. takk for det. skal bli deilig når det blir 25+ ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Så ikke dumt ut det der nei i sommer Gratulermer med en fin sommerbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pen bil, kult med de felgene!! Hva er tingen med nakkestøtter bak da? ser jo mye bedre ut uten, er vel ingen som skal sitte der uansett.. Ser jo max gay ut og sitte bak i en cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pen bil! Støtter nakkestøtter bak! Selvfølgelig skal det sitte folk baki bilen, Superbeetle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 joda, to jenter kan vel gå an Men 4 gutter i en cab med taket nede, pilotbriller, rosa lacoste skjorter og oppbrettede bukser.. Er iallefall inntrykket jeg har av gutter baki en cab. The only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler - Jeremy Clarkson.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Men 4 gutter i en cab med taket nede, pilotbriller, rosa lacoste skjorter og oppbrettede bukser.. Er iallefall inntrykket jeg har av gutter baki en cab. Når man er 18 år og nettopp fått cab så ja Ser det titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pen bil, kult med de felgene!! Hva er tingen med nakkestøtter bak da? ser jo mye bedre ut uten, er vel ingen som skal sitte der uansett.. Ser jo max gay ut og sitte bak i en cab. Max gay er to gutter i en to seter cab.. Evt i bar overkropp og greier.. To gutter og evt no damer bak er ikke så gay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 joda, to jenter kan vel gå an Men 4 gutter i en cab med taket nede, pilotbriller, rosa lacoste skjorter og oppbrettede bukser.. Er iallefall inntrykket jeg har av gutter baki en cab. Støtter den! The only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler - Jeremy Clarkson.. WORD^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå