Gå til innhold

Ny sommerbil e36 325 cab Selges!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så jo ut som en pen bil under alt støve :lol: Tøft med kant på M3-felger, men jeg er enig med Mexos angående nakkestøtter. Men vil du ikke ha, så er jo saken grei. Sleng opp en liten bildekavalkade etter neste vask, så få vi se skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støv og støv.. litt møkk nederst. var våt grusvei. Hehe. Skal ta bedre bilder, bare det blir fint vær og jeg har polert den. til helga eller noe. Veit ikke hvordan de ser ut med nakkestøtter bak men.. takk for det. skal bli deilig når det blir 25+ ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, to jenter kan vel gå an :wink:

Men 4 gutter i en cab med taket nede, pilotbriller, rosa lacoste skjorter og oppbrettede bukser.. :lol: Er iallefall inntrykket jeg har av gutter baki en cab.

The only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler - Jeremy Clarkson..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 4 gutter i en cab med taket nede, pilotbriller, rosa lacoste skjorter og oppbrettede bukser.. :lol: Er iallefall inntrykket jeg har av gutter baki en cab.

Når man er 18 år og nettopp fått cab så ja :)

Ser det titt og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, kult med de felgene!! :D

Hva er tingen med nakkestøtter bak da? ser jo mye bedre ut uten, er vel ingen som skal sitte der uansett.. Ser jo max gay ut og sitte bak i en cab.

Max gay er to gutter i en to seter cab.. Evt i bar overkropp og greier..

To gutter og evt no damer bak er ikke så gay.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, to jenter kan vel gå an :wink:

Støtter den!

The only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler - Jeremy Clarkson..

WORD^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...