MatsBuer Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Etter jeg fikk tilbake en god del på skatten har jeg bestemt meg for å invistere litt i bilen. Men klarer ikke bestemme meg for hvilken frontfanger jeg skal ha. Fant en CSL look fanger på GS som jeg har liit sansen for, men samtidig litt bekymret for at det blir litt for mye på en 4 dørs e46. Tenkte å høre med dere hva dere synes om den. Tenkte den fangeren og m-tech2 bakfanger kunne blitt fint sammen med Hartge classic split felgene mine og 30/25 senk. m-tech 2 frontfangeren er jo fin den også, men det er så mange som har denne fra før av. kom gjerne med andre forslag. bilder av andre 4 dørs e46 med csl fanger hadde også vært fint.
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ikke mye CSL over den fangeren der... CSL har 1 luftinntak/hull på venstre side, denne har 4 som de i tillegg har putta tåkelykter i... Ville gått for Mtech 2 med leppe/splittere evt M3-fanger Her er noen med "CSL"-front
MatsBuer Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 er klar over at den er ikke er 100% lik som csl, måtte jo plukket ut det ene settet med tåkelykter da. Blir litt overkill med to. takker for bilder:)
jon///M Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 ville heller gådt for den som ser ut som csl. di tåkelyktene var ikke pene uansett om du fjerner et sett
MatsBuer Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 vi får jo se da, blir det for ille er det jo bare å fjerne begge settene. her er et bilde av en CSK look fanger med tåkelys. Disse blir kalt CSL V2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå