frodekrs Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Må ha nye dekk så da er det jo bare litt ekstra for billige felg pakker som frister litt.. Har 18" nå, men trur dere det hadde blitt bra med svarte felger på denne bilen? har sett litt på desse 19" gs-magnum felgene med 95mm kant bak. Eller skal jeg bare beholde felgane jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Bilen så fint ut, og fortjener jo litt grommere felger Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 noen som har erfaring med Sonar SX-1 EVO dekk som følger med i gs sine pakker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Senteret på de felgene buler dritlangt ut med 3-serie innpress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ville heller ha valgt noen andre av felgene til GS. Enig i at det ikke blir pent med så mye buling på senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 har ikke sett felgane live så det er muli som dere sier at det blir mye buling på senter ja.. tenkte bare at det var tøfft med så brei kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Brei kant er tøft det.. men det blir litt jalla når det ser ut som om den breie kanten er montert på en suppebolle Mye tøffere med rette eiker ut mot kanten feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Felger er abselutt en ting du bør bestemme selv. Mange har forskjellig smak når det gjelder felger. Gå for en felg du selv føler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 eikene buler ut altfor mye på de felgene der med 3 serie innpress ja. Vurderte de felgene på min også, men etter de bildene jeg så på nettet med rød coupe og mørke felger så slo jeg ifra meg tanken rimelig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 ja trur ikke det blir desse alikavel... noen som har noen forslag til tøffe felger som hadde passa på en rød coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hartge classic tror jeg hadde vert knall.. gs har vel replica felger av de tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå